فیش حقوق مصطفی میرسلیم/عکس

انتشار فیش‌های حقوقی اولین آزمون برای بررسی صحت ادعای کسانی است که خطای دولت احمدی‌نژاد در ایجاد پدیده حقوق‌های نجومی را به مستمسکی برای حمله به دولت تبدیل کرده بودند.

به گزارش ایلنا، کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری در حالی مدعی مبارزه با فساد هستند که شفاف‌سازی اقتصادی، لازمه و پیش نیاز هر گونه مبارزه با فساد است.

 فیش حقوق مصطفی میرسلیم/عکس

بی‌تردید بهترین اقدام برای شفاف‌سازی، شفاف ساختن میزان درآمد کاندیداهاست. در ماه‌های گذشته ماجرای حقوق‌های نجومی که آیین‌نامه پرداخت آن در دولت احمدی‌نژاد به تصویب و اجرا رسید، به بهانه‌ای برای حمله به دولت تبدیل شد. در میان کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری، محمدباقر قالیباف و ابراهیم رئیسی و جریان‌ها و گروه‌های سیاسی حامی این دو کاندیدا در راس منتقدان حقوق‌های نجومی قرار داشتند.

در حال حاضر مصطفی میرسلیم، به عنوان کاندیدای حزب موتلفه اسلامی با انتشار فیش حقوقی خود به شفاف‌سازی در خصوص میزان حقوق دریافتی‌اش دست زد. از ابراهیم رئیسی و محمدباقر قالیباف به عنوان دو کاندیدای اصولگرای مدعی مبارزه با پدیده حقوق‌های نجومی نیز انتظار می‌رود با انتشار فیش حقوقی خود نسبت به شفاف‌سازی میزان حقوق دریافتی خود اقدام کنند تا ادعای شفاف‌سازی این دو کاندیدا نیز در معرض راستی‌آزمایی قرار بگیرد.

این اقدام اولین آزمون برای بررسی صحت ادعای کسانی است که خطای دولت احمدی‌نژاد در ایجاد پدیده حقوق‌های نجومی را به مستمسکی برای حمله به دولت تبدیل کرده بودند.

مصطفی میرسلیم با انتشار فیش حقوقی خود اولین گام را در این مسیر برداشت. آیا قالیباف و رئیسی هم اقدام به انتشار فیش حقوقی خود خواهند کرد؟

برچسب‌ها :

دیدگاه‌ها

برای 30 ساعت کار دریافت چنین مبلغی همان فیش نجومی میشود. آپا چنین نیست؟

30روزکارکرد هستش

آخه پنج و نیم میلیون هم شد حقوق نجومی که میگی. الان تو این دور رو زمونه زیر 5 میلیون نمیتونی زندگی کنی

کارکرد عادی 176 ساعت هست... اونوقت با 30 ساعت کارکرد اینقدر حقوقش شده پس با کارکرد عادی حساب بکنیم میشه حقوق 30میلیون تومانی!!!!

ایشون چرا فیش حقوقی جدیدشو نشون نداد؟ برا چی مال 6 ماه پیش رو نشون داده؟ گشته تو فیشاش یه دونشو که کمتر بوده پیدا کرده ؟! بعدشم در ازای این 6 میلیون ایشون در طول یک ماه چقدر کار کرده ؟ در بهترین حالت 10 ساعت چون مجمع تشخیص نهایتا در ماه 3 تا جلسه برگزار میکنه هر جلسه هم بیشتر از سه ساعت طول نمیکشه. البته نوش جونش اینا نخورن قراره من بخورم؟! الان یه کارمند معمولی تو شرکت نفت داره حدود 10 میلیون در ماه میگیره. که اونم نوش جونش ولی ایکاش به بقیه هم همین قدر میدادن. ولی این وسط همه گیر دادن به کارمندای بدبخت بانک که خدا وکیلی بعد از بیست سال کار حقوقشون به دو میلیون هم نمیرسه . ولی متأسفانه دیوارشون خیلی کوتاهه

افزودن نظر جدید