مجوز شورای رقابت اعمال شد

افزایش قیمت نیم تا چهار میلیون تومانی محصولات ایران خودرو

ایران خودرو در حالی با اعمال مجوزهای قبلی شورای رقابت قیمت محصولات خود را افزایش داد که نگاهی به جزئیات آن نشان می دهد محصولات این شرکت بین 500 هزار تومان تا چهار میلیون تومان افزایش قیمت را تجربه کرده اند.
افزایش قیمت نیم تا چهار میلیون تومانی محصولات ایران خودرو

به گزارش خبرنگار صنعت نویس، طبق لیست جدید اعلامی از سوی ایران خودرو، بیشتر محصولات این شرکت افزایش قیمتی قابل توجه را تجربه کرده اند. بر این اساس، پژو 405 و سمند در مدل های LX و SE و سورن افزایش قیمتی 500 هزار تومانی را تجربه کرده اند. این در شرایطی است که سمند پایه گازسوز مدل EF7 یک میلیون و 100 هزار تومان گران شده است. از سوی دیگر، ایران خودرویی ها یک میلیون و 150 هزار تومان به قیمت پژو 206 تیپ 5 اضافه کرده اند و تیپ 2 هم یک میلیون و 300 هزار تومان گران شده است.

اما از پژو 206 صندوقدار مدل V8 نیز خبر می رسد این محصول نیز یک میلیون و 500 هزار تومان افزایش قیمت را تجربه کرده تا بیشترین جهش را در بین پژوهای ایران خودرو داشته باشد. در لیست اعلامی آبی های جاده مخصوص اما 900 هزار تومان هم به قیمت پژو پارس اضافه شده، با این حال رانا بیش از یک میلیون و 100 هزار تومان افزایش قیمت را به خود می بیند. در بین دیگر محصولات ایران خودرو اما سوزوکی گرندویتارا افزایش قیمتی چهار میلیون تومان را تجربه کرده که البته این قیمت به کلاس 10 این شاسی بلند مونتاژی مربوط می شود. همچنین تندر-90 نیز در مدل E2، بیش از یک میلیون و 200 هزار تومان افزایش قیمت را به خود می بیند و این در حالی است که به قیمت تندر اتومات تنها نرخ بیمه اضافه شده است و دنا نیز دقیقا همین وضع را دارد.

در نهایت اما ایران خودرویی ها دو میلیون تومان به قیمت وانت آریسان اضافه کرده اند تا این محصول نیز افزایش قیمت شدیدی را تجربه کند.

انتهای پیام

 

برچسب‌ها :

دیدگاه‌ها

تا شرایط واردات خودرو به همین صورت باشد وکورکورانه به بهانه حمایت از تولید داخلی دست خودرو سازها را باز بگذارند که هر ماشین اشغالی را به هر قیمتی که دلشان خواست به مردم بندازند وهمچنین ملتی داشته باشیم این افزایش قیمتها حق ماست

افزودن نظر جدید