رقابت تاکسی آنلاین ها داغ تر شد

تخفیف های جدید اسنپ و تپسی

در روزهایی که بازار شکایت از تاکسی های آنلاین کشور داغ شده، اسنپ و تپسی به عنوان دو تاکسی آنلاین مشهور داخلی، رقابت با یکدیگر را افزایش داده اند.
تخفیف های جدید اسنپ و تپسی

به گزارش خبرنگار صنعت نویس، با فراگیر شدن تاکسی های آنلاین و به تبع آن، کاهش تقاضا برای آژانس ها و دربستی ها، شکایاتی از اسنپ و تپسی به مراجع مربوطه ارسال شد تا جلوی پیشتازی آنها گرفته شود. ریشه این شکایات ابتدا به بحث قیمت مربوط بود، چه آنکه مخالفان تاکسی های آنلاین معتقد بودند اسنپ و تپسی با دامپینگ (در نظر گرفتن قیمت پایین برای مسافران) مرتکب عمل ضد رقابتی شده و بازار آژانس ها و تاکسی ها به خصوص دربستی ها را کساد کرده اند.

پس از اعتراضات فراوان به فعالیت این آژانس‌های اینترنتی اما رضا شیوا، رئیس شورای رقابت اعلام کرد که " این تاکسی یاب‌ها مجوز دارند و فعالیتشان قانونی است." به گفته وی،" این شرکت‌ها کار غیرقانونی انجام نداده‌اند و فعالیتشان نه تنها بد نیست بلکه موجب ایجاد فضای رقابتی مناسبی هم می‌شود". شیوا این را هم گفت که "شورای رقابت تنها زمانی به این مسئله ورود می‌کند که متوجه شود این شرکت‌ها با قیمت‌های بسیار پایین سعی در حذف رقبا داشته باشند، اما فعلا در مدل فعلی مشکلی وجود ندارد که شورا بخواهد در این موضوع ورود کند.»

پس از این اظهارات اما مخالفان تاکسی آنلاین ها این بار به سراغ مجوز آنها رفته و اعلام کردند تمامی نرم افزارهای خدمات تاکسی آنلاین های مربوطه، بدون مجوز هستند. این در حالی است که اسنپ و تپسی نه تنها عقب نشینی نکردند، بلکه برای افزایش رقابت با یکدیگر و جذب هرچه بیشتر مشتری، قیمت های خود را کاهش داده و تخفیف های جدیدی برای مشتریان در نظر گرفتند.

ابتدا این تپسی بود که از قیمت های خود کاست و حتی تخفیف خرید از یک رستوران مشخص را نیز در نظر گرفت. پس از این اقدام، اسنپ نیز برای آنکه از رقیب خود عقب نماند، از قیمت سفرهای خود کاست، هرچند البته هنوز هم تاکسی های اسنپ با هزینه بیشتری در مقایسه با تپسی، مسافران را جا به جا می کنند.

هرچه هست، باید منتظر ماند و دید در نهایت سرنوشت این دو تاکسی آنلاین به کجا خواهد کشید و آیا می توانند از زیر بار سنگین انتقادات و شکایات رها شده و فعالیت شان را گسترده تر نیز کنند یا در نهایت تسلیم منتقدان و مخالفان خود خواهند شد.

 

برچسب‌ها :

دیدگاه‌ها

یکی به داد این خیابونای تهران برسه ... اسنپ باعث انفجار ترافیکی شده ...برای اینکه متوجه عمق این فاجعه شین کافیه دو اپلیکیشن اسنپ و تبسی رو نصب کنید و هررررر جا که رفتین اپلیکیشن ها رو باز کنید تا متوجه شین همواره در هر خیابانی بیش از 50 ماشین اسنپ و تبسی در حال پرسه زدن و چرخیدن هستن !!!

با سلام خدمت دوستان و مدیران سایت اسنپ با کرایه کم مانند جنسی میماند که در سطح شهر با اختلاف دو سه هزار تومان عرضه میشود و یک نفر پیدا شود وان جنس را زیر قیمت عرضه کند و باعث ضرر بقیه کسانی شود که رقابت میکنند، به نظر شما کسی از کسانی که ان جنس را ارزان میخرند ناراضی هستند!؟؟ چه کسانی متضرر میشوند اگر رقابت است چرا تفاوت نرخ اینقدر زیاد است، کسی در مورد اینها صحبت نمیکند ونگران تاکسی ها و راننده هایی که به اجبار به اسنپ روی آوردند نمیشود چرا!؟

عزيزان آژانس و دربستي قيمتهاتون رو بيارين پايين تا بتونين رقابت كنيد.گرون ميگيرين بعد ميگين چرا فلاني قيمت منصفانه ميگيره؟!!!!

اتفاقا یکی از دوستان میگفت از وقتی با این سبک داره کار میکنه درآمدش بشکل قابل توجهی افزایش پیدا کرده. اون دوستی گرامی که فکر خیابونا هستی آگاهی نداری این سیستم چطور کار میکنه ماشینهای عضو این برنامه همین مسافرکشهای سابق و حال تهران هستن پس ماشینی اضافه نشده . مطلب اشتباهی رو مطرح کردین. اعتراض آژانس داران و تاکسی دربستیهای تاکسیرانی هم بی مورده . مثل اینکه صنف نوار فروشها بیان اعتراض کنن که چرا cd و dvd مجوز دادین . یا سینماگرا اعتراض کنن چرا تلویزیون ساختین. همون سیستمی که چهل سال پیش با اومدن تلفن امکان راه اندازی ماشین درخواستی رو مهیا کرد امروز امکان درخواست ماشین آنلاین رو مهیا کرده.

صعنت نویسی ها و خوانندگان عزیز تقدیم به شما: کد تخفیف 50000 ریالی اسنپ: info1609 کد تخفیف 50000 ریالی تپسی: YVCYM7

اگر خواستید کد nunuie را در قسمت کد تخفیف وارد و ثبت نمایید تا در اولین سفرتان 5000 تومان هدیه دریافت کنید و به موجودی شما اضافه شود.

اینم کد تخفیف اسنپ : javadxth

با سلام، دوستان برای مدت محدود با استفاده از ثبت نام توسط لینک زیر در هرجائی که هستید مبلغ ۸٫۰۰۰ تومان اعتبار هدیه جهت سفر با اسنپ دریافت میکنید و میتوانید این لینک را برای دوستان خود نیز ارسال نمائید.ابتدا لینک رو کپی و در مرورگر خود وارد نمائید و سپس شماره موبایل خود را وارد. https://snapp.taxi/passenger/babibibaak با اسنپ می‌تونی خیلی راحت از هرجا که هستی درخواست خودرو بدی

دوستان عزیز.بار اول ک ثبت نام میونین کدE5HBLO رو وارد کنید تو همون صفحه اول ثبت نام.ی سفر رایگان بگیرید

عبارت salam-mashhad را در قسمت کد تخفیف وارد نمایید و از سفر رایگان لذت ببرید

افزودن نظر جدید