کنایه سنگین جهانگیری به قالیباف

جهانگیری خطاب به قالیباف گفت: در همین شهرداری شما دوازده سال شهردار هستید، این سومین باری است که کاندیدا می شوید، فکر می کنید مردم نسبت به سال 12 سال از وضعیت ترافیک، محیط زیست، جمع آوری زباله یا وضعیت گداهای سرچهاراه راضی تر هستند؟

به گزارش خبرآنلاین، اسحاق جهانگیری در نطق پایانی خود در مناظره، گفت: ملت ایران از شما می خواهم در انتخابات شرکت کنید، به سوابق کاندیداها نگاه کنید، ایا کسانی که تحریم ها را فرصت می دانند را مناسب می دانید؟

وی گفت: جنگ طلب ها در جای جای دنیا روی کار امده اند، باید مواظب ایران باشیم.باید از ایران حفاظت کنید. نگذاریم سفره مردم دوباره کوچک شود. می‌توانیم مسائل و مشکلات کشور را حل کنیم. مردم شریف ایران. کارکنان نیروهای مسلح. کارگران کشاورزان، اعضای شهر، هنرمندان، ورزشکاران، قضات و ...همه و همه به صحنه بیایید، یک لحظه رای می دهید آینده ایران را رقم می زنید.

جهانگیری گفت: ما فرصت اشتباه و خطا نداریم. آقای قالیباف، در همین شهرداری شما دوازده سال شهردار هستید، این سومین باری است که کاندیدا می شوید، فکر می کنید مردم نسبت به سال 12 سال از وضعیت ترافیک، محیط زیست، جمع آوری زباله یا وضعیت گداهای سرچهاراه راضی تر هستند؟ اگر راضی بودند در انتخابات 92 شما فقط 700 رای آوردید، نفر آخر لیست نمایندگان تهران در انتخابات مجلس یک میلیون و 200 هزار رای آورد. به خود بیایید.

وی سپس به مردم گفت: ملت ایران ما برنامه وسیعی برای کشور پیش بینی شده کرده ایم/ف ما سهام عدالت را واقعی خواهیم کرد. سه سال روی این طرح کار شد که سهام طوری ساماندهی شود که مردم لذتش را ببرند.

برچسب‌ها :

افزودن نظر جدید