۳۰ درصد بازار کفش از بین رفت

عضو هیات مدیره جامعه صنعت کفش ایران گفت: دولت این روزها از تزریق ارقامی به واحدهای تولیدی برای تأمین نقدینگی صحبت می کند اما این ارقام نسبت به ضرر این صنعت بسیار کوچک است و باید برای گردش نقدینگی بازار فروش ایجاد شود.
۳۰ درصد بازار کفش از بین رفت

علی لشگری با اشاره به اینکه شیوع بیماری کرونا باعث شد تا بازار از اواسط اسفندماه سال گذشته تعطیل و بیشترین آسیب به خرده فروشی ها وارد شود، اظهار داشت: تولیدکنندگان و فروشندگان کفش امید بسیاری به بازار شب عید داشتند اما تعطیلی ها عاملی شد تا فروشها متوقف و مشکلات زیادی برای فعالان صنعت کفش به وجود آید.

وی با بیان اینکه امروز زنجیره صنعت کفش کشور با مشکلات بسیاری روبه روست و 30 درصد بازار خود را از دست داده است، افزود: امروز این صنعت نیازمند تحریک تقاضا است چراکه حجم زیاد چک های برگشتی فعالیت را برای سایر زنجیره سخت کرده و باید برای رفع آن تحریک تقاضا در بازار به وجود آید.

این عضو هیات مدیره جامعه صنعت کفش ایران تصریح کرد: دولت این روزها از تزریق ارقامی به واحدهای تولیدی برای تأمین نقدینگی صحبت می کند اما باید گفت این ارقام نسبت به ضرر این صنعت بسیار کوچک است و باید برای گردش نقدینگی بازار فروش ایجاد شود.

لشگری گفت: اگر خرده فروشی ها رونق پیدا کنند چک های تولیدکنندگان نقد و گردش فعالیت برای واحدهای مواد اولیه هم فراهم خواهد شد.

برچسب‌ها :

افزودن نظر جدید