۱۳۰ راه روستایی بر اثر سیل مسدود شد

وزیر راه و شهرسازی گفت: در پی وقوع سیل سوم فروردین، جاده ها و پل‌های استان‌های بوشهر، کرمانشاه، کرمان و سیستان و بلوچستان خسارت دیده و اکنون در حال بازگشایی است.
 ۱۳۰ راه روستایی بر اثر سیل مسدود شد

صنعت نویس: محمد اسلامی گفت: در پی وقوع باران‌های سیل آسا در شب گذشته به راه و پل‌های استان‌های بوشهر، کرمانشاه، جنوب کرمان، سیستان و بلوچستان به ویژه در جنوب کرمان و خواسته در شهرستان کهنوج خساراتی وارد شد.

وی افزود: در پی وقوع سیل نیروهای راهداری در لحظات اولیه وقوع بارش در راه‌ها مستقر شدند و هم اکنون نیز مستقر هستند تا راه‌های آسیب دیده از سیل را سریع‌تر ترمیم کنند.

وزیر راه و شهرسازی با اشاره به تخریب تعدادی از پل‌ها در این مناطق افزود: هم اکنون نیروهای راهداری تجهیزات مورد نیاز را به این مناطق ارسال کرده اند و در حال حمل لوله‌هایی با قطر بزرگ به این مناطق هستند تا هر چه سریع‌تر این مسیرها را ترمیم و راه‌های مسدود شده را بازگشایی نمایند تا عبور و مرور بر قرار شود.

محمد اسلامی همچنین اظهار داشت: تعدادی از روستاها در محاصره سیل قرار گرفته بودند که نیروهای راهداری در حال بازگشایی مسیر هستند و پیش بینی می‌شود تا هر چه سریع‌تر ترمیم‌های اولیه خاتمه یابد و شرایط به حالت عادی بازگردد.

وی در پایان با اشاره به اینکه نقاط جنوب و جنوب شرقی کشور سال‌ها با بحران خشکسالی و بحران نبود آب آشامیدنی روبه رو بوده است، افزود: ناگفته نماند به لطف خدا هم اکنون در پی بارش‌های اخیر سدها پر از آب شده و امکانات زیستی برای مردم این مناطق فراهم شده است که با تمهیدات پیش بینی شده امیدواریم خود را برای چنین ظرفیتی آماده کنیم.

برچسب‌ها :

افزودن نظر جدید