تولید لیفان X60 از خرداد متوقف شده است

پیش فروش خودرویی که نیست

کرمان موتور در شرایطی برای لیفان X60 پیش فروش در نظر گرفته که طبق آخرین آمار رسمی منتشره، تولید این محصول متوقف شده است.
پیش فروش خودرویی که نیست

به گزارش خبرنگار صنعت نویس، در طرح پیش فروش کرمان موتور آمده که لیفان ایکس60 با قیمت قطعی 135 میلیون تومان عرضه می شود. پیش پرداخت خرید این خودرو مبلغ 54 میلیون تومان با بازپرداخت 12 تا 36 ماهه نیز به انتخاب خریداران در نظر گرفته شده است. این در حالی است که آمار تولید رسمی منتشره از سوی وزارت صنعت،معدن و تجارت نشان می دهد کرمان موتوری ها تنها تا پایان خرداد امسال لیفان X60 تولید می کرده اند و از تیر تا پایان آبان، تولید این محصول متوقف بوده است. 

طبق این آمار، از ابتدای سال تا پایان آبان، تنها 500 دستگاه لیفان X60 به تولید رسیده که در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته، بیش از 83 درصد افت کرده است. همچنین، کرمان موتور طی ماه های تیر، مرداد، شهریور،مهر و آبان حتی یک دستگاه لیفان X60 را نیز مونتاژ نکرده است. در این شرایط، مشخص نیست کرمان موتور چرا برای خودرویی که طبق آخرین آمار، تولید آن متوقف شده و عملا نیست، پیش فروش گذاشته است. البته این امکان وجود دارد که کرمان موتور مونتاژ لیفان را از آذر ماه از سر گرفته باشد، هرچند هنوز آمار آذر منتشر نشده و مشخص نیست لیفان X60 به مدار تولید برگشته است یا نه.

 

برچسب‌ها :

افزودن نظر جدید