پیش بینی روند قیمت سکه و ارز

شدت جا به جایی قیمت در بازارهای ارز و سکه بسیار بالاست و برای کسی که توانایی آن را ندارد که به سرعت اقدام به خرید و فروش کند، احتمال متضرر شدن بالاتر است.

به گزارش صنعت نویس، وقتی قیمت دلار با یک خبر هزار تومان بالا و پایین می شود، در خرید و فروش آن باید احتیاط کرد. این روزها ممکن است افراد زیادی احساس کنند که برای حفظ ارزش پول خود نیاز است که به یکی از بازارهای ارز و سکه روانه شوند، ولی مساله اینجاست که این بازارها در همین یک هفته اخیر، افراد زیادی را دچار ضرر و زیان کرده اند.

بازار در یک هفته اخیر نوسان زیادی را تجربه کرده است، ولی به نظر می رسد نقاط کف به ترتیب در شرایط کنونی ۲۵ هزار و ۵۰۰ تومان و ۲۳ هزار و ۸۰۰ تومان باشند. برخی تحلیل گران فنی باور دارند، تا زمانی که دلار بالای مرز ۲۶ هزار تومان قرار دارد، هدف بالای ۲۷ هزار و ۵۰۰ تومانی را نشانه گرفته است اتفاقی که روز گذشته افتاد از دید معامله گران فنی پس از این مرحله قیمت دلار رسیدن به بالای مرز ۲۷ هزار و ۵۰۰ تومان را و در ادامه، محدوده ۲۸هزار و ۸۰۰ تومانی را به عنوان هدف نهایی قرار داده است. هر چند که در روز سه شنبه و روز چهارشنبه در شکسته شدن مرز ۲۸ هزار تومانی هم ناکام ماند.
اقتصادنیوز

برچسب‌ها :

افزودن نظر جدید