همایش تحول دیجیتال ساپکو و زنجیره تامین ایران خودرو در نمایشگاه بین‌المللی قطعات

هم‌زمان با هفدهمین نمایشگاه بین‌المللی قطعات و مجموعه‌های خودرو تهران، همایش تحول دیجیتال ساپکو، زنجیره تامین و کارگاه‌های مرتبط برگزار خواهد شد.

به گزارش صنعت نویس، هم‌زمان با هفدهمین نمایشگاه بین‌المللی قطعات و مجموعه‌های خودروی تهران، همایش تحول دیجیتال ساپکو و زنجیره تامین با حضور مدیران ارشد شرکت‌های زنجیره تامین قطعات خودرو برگزار خواهد شد.
این همایش با رویکرد ارتقای سطح بلوغ دیجیتال زنجیره تامین، به بیان ضرورت‌های تحول دیجیتال آینده صنعت خودرو و قطعه‌سازی و معرفی پروژه های تحول‌آفرین برنامه‌ریزی شده در جهت ارتقای صنعت خودرو خواهد پرداخت.
پروژه های ارزیابی و ارتقای سطح بلوغ دیجیتال زنجیره تامین، تامین مالی زنجیره‌ای (SCF) ، مدیریت زنجیره تامین و مدیریت چرخه عمر محصول (PLM) در این همایش، معرفی و نیازمندی‌های زنجیره تامین گروه صنعتی ایران خودرو در زمینه‌های مذکور بررسی خواهد شد.
گفتنی است، شرکت ساپکو در هفدهمین نمایشگاه بین‌المللی قطعات و مجموعه‌های خودرو تهران، از تاریخ ۹ تا ۱۲ آبان ماه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران به همراه ۱۱۹ سازنده شبکه تامین در سالن‌های ۴۱،۴۰و ۴۴ در متراژ حدود ۶۳۰۰ مترمربع حضور خواهد یافت و برگزاری همایش تحول دیجیتال ساپکو و زنجیره تامین و کارگاه های مرتبط با آن در روزهای ۱۰ و ۱۱ آبان ماه در سالن همایش ایران، واقع در سالن ۴۴ (خلیج فارس) در دستورکار قرار دارد.
ثبت نام از علاقه‌مندان به حضور در همایش تحول دیجیتال با مراجعه به سایت fair.sapco.com انجام می‌شود.
منبع: ایکوپرس

برچسب‌ها :

افزودن نظر جدید