هدف‌گذاری تولید ۱۵۷ هزار دستگاهی در ایران خودرو خراسان

هدف‌گذاری تولید ۱۵۷ هزار دستگاه در ایران خودرو خراسان مدیرعامل ایران خودرو خراسان از برنامه تولید ۱۵۷ هزار دستگاه خودرو در سال ۱۴۰۱ خبر داد و گفت: ۵۰هزار دستگاه به خودروهای شاسی بلند هایما S۷ و S۵ و دو محصول جدید ۸S و ۷X اختصاص دارد.
هدف‌گذاری تولید ۱۵۷ هزار دستگاهی در ایران خودرو خراسان

به گزارش صنعت نویس، بیژن زاهدی‌فرد با بیان این‌که، در راستای منویات مقام معظم رهبری و تحقق اهداف سال جاری گروه صنعتی ایران خودرو روند افزایش تیراژ همراه با ارتقای کیفیت محصولات در شرکت ایران خودرو خراسان از ابتدای خردادماه آغاز شده گفت: از ابتدای خرداد ماه تولید خودروهای ناقص متوقف شده است و هیچ خودرو دارای کسری در این شرکت تولید نمی شود.
به گزارش روابط عمومی ایران خودرو خراسان، وی عنوان کرد: این اقدام در راستای تحقق اهداف گروه صنعتی ایران خودرو با دو رویکرد افزایش تیراژ و ارتقای کیفیت محصولات انجام شده و بر همین اساس، تیراژ تولید از ابتدای امسال تا روزهای پایانی خردادماه نسبت به مدت زمان مشابه سال قبل رشد ۱۰ درصدی داشته است.
زاهدی‌فرد افزود: جذب نیروی کار جدید را متناسب با افزایش ظرفیت تولید در برنامه‌های امسال شرکت قرار داده‌ایم که تا هفته ابتدایی خرداد ماه بیش از ۱۴۰ نفر نیروی جدید جذب شده‌اند.
مدیرعامل ایران خودرو خراسان در خصوص بهبود کیفیت محصولات گفت: طرح جامع تحول کیفیت که براساس راهبرد کلان گروه صنعتی ایران‌خودرو در قالب کتابچه برنامه‌های بهبود کیفیت تدوین شده، در دستور کار شرکت ایران خودرو خراسان قرار گرفته است.
منبع: ایکوپرس

برچسب‌ها :

افزودن نظر جدید