لغو تمامی پروازهای بین‌المللی روسیه از فردا

روسیه از لغو و تعلیق تمامی پروازهای مسافری و بین المللی خود از فردا ۲۷ مارس سال جاری میلادی خبر داد.

صنعت نویس: دولت روسیه با ارسال دستوری جدید به سازمان هواپیمایی این کشور از لغو و تعلیق تمامی پروازهای مسافری و بین‌المللی به مبدا و مقصد روسیه از فردا ۲۷ مارس سال جاری میلادی خبر داد.

بر اساس خبری که در رویترز آمده است، این دستور جدید شامل تمامی پروازهای مسافری عادی و چارتری می شود و از فردا ۲۷ مارس ۲۰۲۰ میلادی اجرایی خواهد شد.

ایرلاین های روسی نیز مطابق این دستور دولتی، از این پس تنها قادر خواهند بود شهروندان روسی گرفتار شده در کشورهای دیگر را به وطن خود باز گردانند و در غیر این صورت هیچ پروازی انجام نخواهد شد.

همزمان با شروع گسترده و شیوع ویروس کرونا در کشورهای مختلف جهان بسیاری از ایرلاین ها به منظور جلوگیری از انتشار بیشترین ویروس و همچنین حفظ سلامت و بهداشت جامعه، پروازهای خود به مناطق گسترده‌ای از جهان که هم اکنون با کرونا به شدت درگیرند، را تا اطلاع ثانوی لغو کرده و به حالت تعلیق درآورده اند. همین لغو پروازها موجب شده که شرکت‌های هواپیمایی ضرر و زیان های مالی گسترده‌ای را متحمل شوند و بسیاری از خطوط هوایی پرتردد و درآمدزایی آنها به حالت غیرفعال تغییر حالت دهد. بسیاری از هواپیماها نیز هم اکنون در فرودگاه های بزرگ و پر تردد جهان زمین گیر شده اند.
ایسنا

برچسب‌ها :

افزودن نظر جدید