فروش فوری سایپا هم سرکاری از آب درآمد

سایپا پس از گذشت قریب به 36 ساعت (از زمان اعلامیِ اول) و چندین مرتبه وعده حل مشکل، هنوز نتوانسته‌ اختلال سایت فروشِ خود را رفع و فرآیند ثبت‌نام فروش فوق‌العاده دو محصول خود را آغاز کند و در نهایت هم از چند ساعت پیش در سایت خود اعلام کرده "طرح فروش فوق‌العاده از بخشنامه مذکور پایان یافته است"!
فروش فوری سایپا هم سرکاری از آب درآمد

صنعت نويس: علیرغم اینکه قرار بوده از ساعت ١۴ روز سه‌شنبه (۴بهمن ماه) سایت فروش گروه خودروسازی سایپا برای عرضه دو محصول کوییک آر پلاس اتوماتیک و شاهین در قالب طرح فروش‌ فوق‌العاده برای دو گروه متقاضیان عادی و مادران فعال شود، نه‌تنها این اختلال یا به گفته خود سایپا به‌جهت توجیه موضوع "انجام پاره‌ای بهبودها"، هنوز امکان ثبت‌نام برای مشتریان فراهم نشده است.

تا لحظه انتشار این گزارش قریب به ۳۶ ساعت از زمان اعلامی ابتدایی گذشته اما نه‌تنها هنوز مشکل سایت رفع و فرآیند ثبت‌نام آغاز نشده است که سایپا بر روی سایت فروش خود درج کرده است که "مراجعه‌کنندگان گرامی، ضمن تشکر از حضور جنابعالی در سایت گروه خودروسازی سایپا به استحضار می رساند، طرح فروش فوق العاده از بخشنامه شماره ۴۳۱۶۵۹ پایان یافته است؛ لذا متعاقباً طرح‌های جدید محصولات گروه سایپا از طریق بخشنامه اطلاع‌رسانی خواهد شد. "

منظور سایپا از بخشنامه شماره ۴۳۱۶۵۹، همین طرح فروش فوق‌العاده مذکور و پرچالش است؛ براین اساس می‌توان گفت که طرح فروش سایپا اجرا نشده، تمام شد و متقاضیان به دور بعدی فروش، رجوع داده شدند.

این موضوع در شرایطی اتفاق افتاده است که پیش شرط ثبت‌نام واریز وجه خودرو در حساب وکالتی تعریف شده برای متقاضیان عادی، در حساب افراد نزد بانک‌های مربوطه از از روز دوشنبه (حتی یک روز قبل از آغاز وعده اولیه ثبت‌نام) بلوکه شده است.

یادآوری می‌شود که در وهله اول، طبق برنامه‌ریزی‌ها قرار بود که ساعت ۱۴ روز سه‌شنبه ثبت‌نام طرح فروش فوق‌العاده آغاز شود، اما سایت دچار اختلال بود و اصلا وارد سایت این شرکت نمی‌شد؛ در ابتدای تصور شد که به سبب هجوم تقاضا برای ثبت درخواست در ساعت‌های اولیه آغاز ثبت‌نام، سایت از دسترس خارج شده باشد اما این اختلال چند ساعتی ادامه پیدا کرد و بدین ترتیب سایپا زمان آغاز فرآیند ثبت‌نام را ساعت ۱۸ روز سه‌شنبه اعلام کرد.

ساعت ۱۸ هم فرارسید و گذشت اما بازهم مشکل رفع نشد؛ فلذا سایپا در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: به دلیل انجام پاره‌ای بهبودها، سایت فروش محصولات سایپا برای ساعاتی از دسترس خارج می‌شود؛ لذا خواهشمند است برای تکمیل فرآیند خرید وکالتی خودرو از روز چهارشنبه مورخ ۱۴۰۱/۱۱/۵ به سایت مراجعه کنید.

این "پاره‌ای از بهبودها" روز چهارشنبه نیز همچنان ادامه داشت؛ فلذا سایت بازهم در دسترس نبود و این گروه خودروسازی در اطلاعیه دوم خود از این بابت از مردم عذرخواهی کرد.

در اقدامی بعدی، گروه خودروسازی سایپا در اطلاعیه سوم خود اعلام کرد که سایت فروش سایپا از ساعت ۱۸ روز چهارشنبه در دسترس خواهد بود و طرح فروش فوق‌العاده این شرکت، فعال خواهد شد؛ اما بازهم سایپا وفادار به عهد نبود و نهایت هم که آب پاکی را روی دست مشتریان ریخت و اعلام کرد این طرح تمام شده و برای ثبت درخواست خودرو، منتتظر طرح‌های بعدی باشید!
ايسنا

برچسب‌ها :

افزودن نظر جدید