فروش دو پرچمدار رنو در ایران متوقف شد!

فروش رنو تلیسمان و رنو کولئوس به عنوان 2 خودروی پرچمدار رنو که متقاضیان زیادی را نیز در بازار دارد در ایران متوقف شد.
فروش دو پرچمدار رنو در ایران متوقف شد!

به گزارش صنعت نویس، شرکت نگین خودرو که به عنوان عرضه کننده خودروهای وارداتی رنو در ایران فعالیت دارد فروش نقدی و یا نقد و اقساط این 2 خودروی پر طرفدار رنو در ایران را متوقف کرده است.

رنوتلیسمان که جدیدترین سدان خانوادگی کمپانی رنو و محصول انقلابی این خودروساز بزرگ اروپائی در زمینه تکنولوژی و طراحی است، از مهر ماه سال گذشته همزمان با بازارهای جهانی در ایران توسط نگین خودرو عرضه شد.

این خودرو که با استقبال چشمگیر مشتریان و علاقمندان به خودروهای سدان کلاس D در کشور روبرو شد، توانست فروش خوبی را در ایران به جای بگذارد .

رنو کولئوس نیز به عنوان خودروی شاسی بلند و پر آپشن رنو بعد از تلیسمان توانست بازار خودروهای شاسی بلند در ایران در اختیار گرفته و به عنوان رقیبی جدی برای خودروهای کره ایی مطرح شود . این خودرو مجهز به موتور 2500 سی سی بوده و از گیربکس هوشمند جدید 4x4 i بهره می برد.

هم اکنون فروش هر 2 خودرو در ایران توسط نگین خودرو متوقف شده است که هنوز در مورد علت این اقدام هیچگونه اطلاعاتی منتشر نشده است اما پیش بینی می شود که نگین خودرو نیز قصد دارد رنو کولیوس و تلیسمان را با قیمت‌های جدید روانه بازار کند و بسته شدن شرایط فروش شاید ناشی از این موضوع باشد.

پیش از این رنو کولئوس ۲۰۱۷ با قیمت نقدی ۲۸۸ میلیون تومان و کولئوس ۲۰۱۸ با قیمت نقدی ۲۹۸٫۵ میلیون تومان به فروش می‌رسید. تلیسمان نیز پیش از این در مدل‌های ۲۰۱۷ با قیمت ۲۳۹ میلیون تومان و در مدل‌های ۲۰۱۸ با قیمت نقدی ۲۴۹ میلیون تومان عرضه می‌شد

منبع:عصر ایران

افزودن نظر جدید