عیدانه ایران خودرو و سایپا با شرایط سخت از احراز هویت تا دسته چک!

روز چهارشنبه در حالی فروش عیدانه خودروسازان آغاز می شود که به نظر می رسد هر کسی حائز احراز هفت خان شرایط آنها نباشد!
عیدانه ایران خودرو و سایپا با شرایط سخت از احراز هویت تا دسته چک!

به گزارش خبرنگار صنعت نویس موضوع چک ضمانت هنوز برای خیلی از مردم جای سوال دارد که آیا چک طرح صیاد باید حتما به نام ثبت نام کننده باشد یا این که چک اقوام درجه یک نیز مورد پذیرش واقع می شود.
پیگیری های صنعت نویس در خصوص این موضوع تلویحا به اینجا رسید که این چک باید حتما به نام ثبت نام کننده باشد. حال اگر کسی همه شرایط را داشته باشد و دسته چکی به نام خودش نداشته باشد چه؟ تا اینجای کار که این موضوع قویا مورد تاکید روابط عمومی های خودروسازان قرار نگرفته است ولی اگر در شرایط فروش به عنوان بند اجباری گنجانده شود، فرصتی نیز برای درخواست و صدور آن نیست و ممکن است فرد حتی در قرعه کشی نیز برنده و در زمان تشکیل پرونده نهایی به مشکل بخورد.
هرچند شرایط سخت گیرانه نداشتن پلاک فعال، نداشتن سابقه خرید طی ۳۶ ماه گذشته، داشتن حداقل ۱۸ سال، گواهینامه، ابطال گارانتی در صورت مراجعه نکردن طی سه ماه و به رهن رفتن سند خودرو در راستای سخت کردن کار دلالان همیشه در صحنه بوده است ولی کار را نیز برای مردم نیز کمی سخت کرده است.
قیمت جدید محصولات ایران خودرو:
پژو پارس TU5 : 79,709,800 تومان
پژو 206 تیپ دو : 71,645,800 تومان
پژو 405 اس ال ایکس : 68,395,800 تومان
رانا : 75,047,900 تومان

قیمت محصولات سایپا؛
تیبا sx رینگ فولادی به قیمت ۵۴ میلیون و ۴۰۰ تومان
تیبا ex رینگ فولادی ۶۰ میلیون و ۶۲۰ هزار تومان
ساینا sx رینگ فولادی ۶۱ میلیون و ۲۴۰ هزار تومان
سایپا ۱۵۱ se وانت ۴۸ میلیون و ۵۴۰ هزار تومان
سایپا ۱۵۱ آپشنال رینگ آلومینیوم وانت ۶۹ میلیون و ۴۳۰ هزار تومان

به گفته مهدی صادق نیارکی، معاون امور صنایع وزارت صمت در این طرح 25 هزار خودرو از این دو شرکت عرضه خواهد شد که از ساعت 24 امشب پیش ثبت‌نام آن آغاز خواهد شد و ثبت نام آن از چهارشنبه هفته جاری تا یک هفته ادامه خواهد داشت.

این مسئول ادامه داد: تفاوت این فروش در آن است که سایت برای یک هفته باز خواهد بود و اگر تعداد متقاضیان بیشتر از تعداد خودروها باشد، از مکانیسم قرعه کشی استفاده خواهد شد.

وی با بیان اینکه خریدار خودرو نباید پلاک انتظامی فعال داشته باشد، ادامه داد: دارا بودن گواهینامه رانندگی و سن بالای ۱۸ سال هم برای ثبت‌نام خودرو الزامی است.

براین اساس طرح فروش فوق العاده به روش اعتباری محصولات ایران خودرو از ساعت 8 صبح چهارشنبه مورخ 99/03/07 با شرایط اعلام شده آغاز می گردد و لغایت تاریخ 99/03/14 ادامه دارد

مشتریان می‌توانند از تاریخ 99/03/04 نسبت به پیش‌ ثبت‌نام و احراز هویت و دریافت کلمه عبور اقدام نمایند.

برچسب‌ها :

افزودن نظر جدید