پیغام خطا

  • فایل نمی‌تواند ایجاد شود.
  • فایل نمی‌تواند ایجاد شود.
  • فایل نمی‌تواند ایجاد شود.
  • فایل نمی‌تواند ایجاد شود.
  • فایل نمی‌تواند ایجاد شود.
  • فایل نمی‌تواند ایجاد شود.
  • فایل نمی‌تواند ایجاد شود.

شاخص بورس فقط یک واحد بالا رفت

طی معاملات امروز بورس بازار سهام در حالی معاملاتی کم‌حجم و راکدی را شاهد بود که با پایان اصلاح تکنیکالی در کلیات معاملات سهام با اقبال خریداران کم تعداد در سهم‌های کوچک و یا برخوردار از سهام شناوری پایین بود.
شاخص بورس فقط یک واحد بالا رفت

به گزارش صنعت نویس به نقل از فارس، شاخص کل قیمت و بازده نقدی بورس اوراق بهادار تهران در پایان معاملات امروز چهار شنبه 10خرداد ماه 96 با افزایش یک واحدی روی رقم 80 هزار و 513 واحد ایستاد.

شاخص کل هم ‌وزن اما با افزایش 37 واحدی عدد 17 هزار و 486 واحد را به نمایش گذاشت.

شاخص سهام آزاد شناور نیز با کاهش 18  واحدی به رقم  87 هزار و 724  واحد دست یافت.

شاخص بازار اول اما  در حالی با کاهش 52 واحدی به رقم  55 هزار و 559  واحد دست یافت که شاخص بازار دوم با افزایش 306 واحدی عدد  180 هزار و 237  واحد را به نمایش گذاشت.

امروز همچنین شاخص کل فرابورس (آیفکس) با افزایش یک واحدی به 915 واحد رضایت داد.

براساس این گزارش، امروز معاملات سهام در نماد معاملاتی سه شرکت آپ با 24 واحد، پارس خودرو با 10 واحد و گروه مدیریت سرمایه گذاری امید با 9 واحد افزایش بیشترین تاثیر مثبت را بر محاسبه شاخص کل بورس به نام خود ثبت کردند.

در مقابل، معاملات سهام در نماد معاملاتی شرکت های پتروشیمی خارک با 21 ، کشتیرانی با 14 واحد و ملی صنایع مس ایران با 9 کاهش بیشترین تاثیر منفی را در برآورد این نماگر به دوش کشیدند.

به گزارش فارس، ارزش کل معاملات امروز بورس تهران به بیش از 156 میلیارد تومان رسید که ناشی از دست به دست شدن 573میلیون  و 189 هزار سهم و اوراق مالی قابل معامله طی 43 هزار و 735  نوبت داد و ستد بود.

طی معاملات امروز نماد معاملاتی شرکت‌های بیمه ما، همکاران سیستم، سیمان بهبهان، داروسازی امین، داروسازی ابوریحان، داروسازی اکسیر، پشم شیشه ایران، لابراتورهای رازک، سرمایه‌گذاری صنعت و معدن، گسترش صنایع و خدمات کشاورزی، حق تقدم صنایع پشم شیشه ایران، صنعتی بهپاک، پتروشیمی خراسان، شیرین دارو، داروسازی تولیددارو، دامداری تلیسه نمونه، اوراق اجاره هواپیمای ماهان، سیمان ممتازان کرمان، از سوی ناظر بازار سهام بازگشایی و در مقابل نماد معاملاتی شرکت‌های سرمایه‌گذاری توسعه صنعت ایران، اوراق گواهی سپرده عام بانک رفاه، کارخانجات داروپخش، موتورسازان تراکتورسازی ایران، کارتن ایران، نیرومحرکه، کیمیددارو، حق تیدم فولادآلیاژی ایران متوقف شدند.

به گزارش فارس، امروز در بازار 2 بورس تهران 40 میلیون سهم کارت اعتباری ایران کیش به ارزشی بیش از 18 میلیارد تومان با معاملات درون گروهی سهامدار عمده مواجه بود. کمتر از 14 میلیون سهم پالایش نفت تبریز به ارزش کمتر از 7 میلیارد تومان با معاملات انتقالی میان سهامداران عمده همراه شد.

همچنین 10 میلیون سهم بانک سینا به ارزش بیش از یک میلیارد تومان کد به کد شد. در عین حال اندکی بیش از 8 میلیون سهم بانک حکمت ایرانیان به ارزش بیش از یک میلیارد تومان از سوی سهامدار عمده کد به کد شد و در نهایت 5 میلیون سهم سرمایه‌گذاری گروه توسعه ملی به ارزش بیش از یک میلیارد تومان و همچنین بیش از 3 میلیون سهم پاکسان به ارزش کمتر از 2 میلیارد تومان در کنار معامله درون گروهی 2 و نیم میلیون سهمی نفت ایرانول به ارزش بیش از 2 میلیارد تومان از سوی سهامدار عمده به کدهای درون گروهی انتقال یافت.

بر اساس این گزارش امروز بورس تهران در حالی با معاملات کم حجم مواجه شد که با پایان اصلاح قیمتی در کلیت معاملات بازار سهام به ویژه در گروه خودرویی‌ها، انگیزه خرید در گروه‌های کوچک و برخورد از سهام شناوری پایین برای اغلب معامله گران حقیقی فراهم شد. در این بین گروه محصولات پتروشیمی ها نیز در برخی تک سهم‌های خود با اقبال خریداران کم تعداد روبرو شد .

به گزارش فارس امروز بازار سهام بازاری کم حجم بود که با پایان اصلاح قیمت‌ها و ورود خریداران تکنیکال برای جمع‌آوری سهام شرکت‌های کوچک با سبز پوش شدن کم جان نماگرهای خود همراه شد.

برچسب‌ها :

افزودن نظر جدید