شاخص بورس تهران سقوط کرد

شاخص بورس اوراق بهادار تهران در معاملات بیست و یکمین روز از آذر ماه با کاهش بیش از ۸۸۲ واحدی به پله ۱۶۵ هزار و ۳۵۲ واحدی رسید.

شاخص بورس اوراق بهادار تهران در معاملات بیست و یکمین روز از آذر ماه با کاهش بیش از ۸۸۲ واحدی به پله ۱۶۵ هزار و ۳۵۲ واحدی سقوط کرد در معاملات امروز تعداد یک هزار و ۲۵۲ سهم اوراق بهادار به ارزش ۳ میلیون و ۲۳۹ هزار و ۵۷۴ ریال در بیش از ۱۲۵ هزار نوبت معاملاتی داد و ستد شد. بر این اساس شاخص قیمت (وزنی-ارزشی) بیش از ۲۵۶ واحد، شاخص بازار دوم ۳۱۸ واحد، شاخص بازار اول ۹۴۸ واحد، شاخص آزاد شناور ۱۰۰۱ واحد کاهش، شاخص کل (هم‌وزن) ۲۹ واحد، شاخص قیمت (هم‌وزن) ۲۰ واحد رشد را تجربه کرد. نماد‌های پربیننده معاملات امروز نماد بانک تجارت با روند صعودی و نماد‌های بانک ملت، فولاد مبارکه اصفهان، ایران خودرو، پالایش نفت اصفهان و گروه مپنا با روند نزولی و نماد سایپا بدون تغییر به کار خود پایان داد.

*معاملات بازار فرابورس

شاخص فرابورس نیز در معاملات امروز با اُفت بیش از ۶ واحدی به پله ۱.۸۵۱ واحدی رسید. در بازار فرابورس نیز تعداد ۹۷۴ هزار و ۵۹۶ سهم اوراق بهادار به ارزش ۵ میلیون و ۲۴۵ هزار و ۷۹۹ ریال در بیش ۱۲۶ هزار نوبت معاملاتی داد و ستد شد. در معاملات بازار فرابورس نماد‌های سنگ آهن گهر زمین، پتروشیمی زاگرس، صنایع ماشین‌های اداری ایران با روند منفی و نما‌های سهامی ذوب آهن اصفهان، ریل پرداز سیر، تولیدات پتروشیمی قائد بصیر، گروه سرمایه گذاری میراث فرهنگی با روند مثبت به کار خود پایان دادند.

میزان

برچسب‌ها :

افزودن نظر جدید