سورن رسما وارد ناوگان بین‌شهری می‌شود

در قرارداد به امضا رسیده میان ایران خودرو و اتحادیه شرکت‌های تعاونی سواری و کرایه بین‌شهری، ۲۵۰۰ تاکسی سورن به این اتحادیه تحویل خواهد شد.

به گزارش صنعت نویس، نایب رییس هیات مدیره ایران خودرو در مراسم امضای این قرارداد گفت: گروه صنعتی ایران خودرو در تمام حوزه های حمل و نقل اعم از درون شهری، برون شهری، حمل و نقل باری و مسافری طرح‌های مختلف کوتاه و بلندمدت را در دستور کار قرار داده تا نیاز بخش‌های مختلف را تامین کند.
مهدی داداشی با اشاره به سبد متنوع محصولات ایران خودرو اظهار کرد: طراحی و تولید خودروهای برقی در دستور کار این شرکت قرار دارد و در حوزه حمل و نقل عمومی تولید اتوبوس برقی و همچنین خودرو سواری برقی برای ناوگان تاکسی‌رانی دنبال می‌شود.
نایب رییس هیات مدیره ایران خودرو با تاکید بر آمادگی این شرکت برای جایگزینی خودروهای قدیمی با محصولات جدید و مدرن گفت: با توقف تولید سمند و پژو ۴۰۵، محصول سورن پلاس جایگزین سمند شده و این شرکت توان تامین نیاز ناوگان را با توجه به ظرفیت‌های ایجاد شده در سایت مرکزی و دیگر سایت های تولیدی سطح کشور دارد.
معاون بازاریابی و فروش گروه صنعتی ایران‌خودرو نیز در این مراسم، توسعه حمل و نقل عمومی را یکی از شاخص‌های مهم توسعه خدمات شهری کشورهای جهان دانست و گفت: ایران‌خودرو در سال‌های گذشته توانسته به خوبی به نیازها و درخواست‌های نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی پاسخ دهد و این روند با حمایت‌های فعلی مدیرعامل این شرکت با جدیت بالاتری دنبال خواهد شد.
محمد شفیعی‌نژاد تصریح کرد: در حال حاضر محصول سورن جایگزین سمند شده و قشر زحمتکش و تلاش‌گر تاکسی‌ران از محصول با کیفیت‌تری استفاده خواهد کرد.
وی با بیان این‌که طی ۱۰ سال اخیر حدود ۱۰ هزار تاکسی بین شهری از محصولات ایران‌خودرو تحویل شده گفت: طبق قرارداد منعقده، تا بهمن ماه امسال ۲۵۰۰ دستگاه تاکسی سورن نیز تحویل خواهد شد.
شفیعی‌نژاد با بیان این‌که ایران‌خودرو همگام با سیاست‌های ابلاغی دولت سیزدهم در زمینه نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی، آماده هر گونه همکاری با نهادهای مرتبط است، اظهار کرد: ارایه محصول و خدمات با کیفیت به تاکسی‌رانان از اهداف و رویکردهای ایران‌خودرو است و در این زمینه آمادگی داریم نیازمندی‌های این بخش را تامین کنیم.
منبع: ایکوپرس

برچسب‌ها :

افزودن نظر جدید