سود 700 ریالی فملی به ازای هر سهم

در مجمع عمومی عادی سالیانه «فملی» برای سال مالی منتهی به 29 اسفندماه 1400 مبلغ 70 تومان سود به ازای هر سهم تصویب شد.

صنعت نويس: به گزارش مس پرس، مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت ملی مس برای سال مالی منتهی به 1400/12/29 روز چهارشنبه 29 تیرماه با حضور ارکان مجمع، هیأت رئیسه، اکثریت سهامداران، نمایندگان سازمان بورس و اوراق بهادار و حسابرس قانونی و بازرس قانونی در محل سالن همایش‌های وزارت کشور برگزار شد.

بر اساس این گزارش، دستور جلسه این مجمع شامل استماع گزارش عملکرد هیأت مدیره برای سال مالی منتهی به 1400/12/29، استماع گزارش حسابرس و بازرس قانونی شرکت در مورد حساب‌ها و عملکرد سال مالی منتهی به 1400/12/29 تصمیم‌گیری در خصوص تقسیم سود، انتخاب حسابرس و بازرس قانونی اصلی و علی البدل برای سال مالی 1401‌، تعیین روزنامه کثیرالانتشار برای سال مالی 1401‌ و سایر مواردی بود که مطرح و مورد بررسی قرار گرفت.

علاوه بر این، با تصویب مجمع عمومی روزنامه کثیرالانتشار «دنیای اقتصاد» و روزنامه «جهان صنعت» برای درج آگهی‌های شرکت ملی صنایع مس ایران در سال 1401 انتخاب شدند.

همچنین موسسه حسابرسی «ایران مشهود» به عنوان حسابرس قانونی و موسسه حسابرسی دَش و همکاران به عنوان حسابرس علی البدل مشخص شدند.

گفتنی است پس از پایان جلسه مجمع عمومی عادی سالیانه، مجمع فوق‌العاده با دستور جلسه تطابق اساسنامه شرکت ملی مس با اساسنامه پیشنهادی سازمان بورس برگزار شد.

برچسب‌ها :

افزودن نظر جدید