زمان نهایی شدن مصوبه واردات خودرو

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس گفت: قرار است سه شنبه هفته جاری، جلسه کمیسیون صنایع با حضور وزیر صمت برگزار و جمع بندی نهایی در مورد اصلاح ایرادات طرح واردات خودرو انجام شود.
زمان نهایی شدن مصوبه واردات خودرو

به گزارش صنعت نویس، علی جدی در مورد آخرین وضعیت طرح واردات خودرو، اظهار کرد: اعضای کمیسیون صنایع و معادن مجلس در مورد نحوه اصلاح ایرادات شورای نگهبان به طرح واردات خودرو به نتایجی رسیده‌اند؛ منتهی قرار بود یکشنبه هفته گذشته با حضور وزیر صمت این اصلاحات بررسی شود که به دلیل جلسه دولت، جلسه مجلس لغو شد.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس افزود: بنابراین قرار شد سه شنبه هفته گذشته این جلسه با حضور وزیر برگزار شود که مجدد به دلیل سفر برخی از اعضای کمیسیون به خارج از کشور، این جلسه نیز لغو شد.

وی گفت: در نهایت مقرر شد سه شنبه هفته جاری، جلسه کمیسیون با حضور وزیر صمت برگزار و جمع بندی نهایی انجام شود. پس از اجماع در مورد پیشنهادات کمیسیون و رسیدن به یک جمع بندی، مجلس فوراً وظیفه دارد که طرح را مجدد به شورای نگهبان ارسال کند.

جدی در مورد جزئیات پیشنهادات کمیسیون صنایع و معادن مجلس، تصریح کرد: ۲ پیشنهاد در مورد شفاف شدن منشأ ارز واردات خودرو و وظایف وزارت صمت در مورد واردات، نهایی شده که البته قبل از جلسه جمع بندی، نمی‌توان جزئیات آن را اعلام کرد.
منبع:مهر

برچسب‌ها :

افزودن نظر جدید