روی خوش بورس به تغییر جدید

بازار سرمایه به تصمیم افزایش دامنه نوسان به مثبت و منفی ۶ واکنش مثبت نشان داد و شاخص کل بورس با بیش از ۲۶ هزار واحد افزایش، پس از حدود هشت ماه دوباره کانال یک میلیون و ۵۰۰ هزار واحد را فتح کرد.
روی خوش بورس به تغییر جدید

به گزارش صنعت نویس، شاخص کل بورس امروز با ۲۶ هزار و ۶۵۴ هزار واحد افزایش تا رقم یک میلیون و ۵۰۱ هزار واحد صعود کرد. شاخص کل با معیار هم وزن هم ۶۷۸۲ واحد افزایش یافت و در رقم ۳۹۷ هزار و ۷۱۲ واحد ایستاد. معامله گران این بازار با انجام ۶۴۴ هزار معامله، ارزش معاملات را به ۷۱ هزار و ۷۰۲ میلیارد ریال رساندند که طی چند ماه گذشته بی سابقه بوده است.

سرمایه گذاری تامین اجتماعی، گسترش نفت و گاز پارسیان، سرمایه گذاری نفت و گاز و پتروشیمی تامین، صنایع پتروشیمی خلیج فارس، پتروشیمی نوری، پتروشیمی پردیس و پالایش نفت بندرعباس نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر مثبت را روی بورس گذاشتند.

شاخص کل فرابورس نیز امروز با ۳۱۱ واحد افزایش در رقم ۲۰ هزار و ۷۰۴ واحد ایستاد. در این بازار ۳۱۷ هزار معامله به ارزش ۱۸۴۷ میلیارد ریال صورت گرفت.

پتروشیمی مارون، پتروشیمی تندگویان، بیمه پاسارگاد، گروه توسعه مالی مهر آیندگان، پالایش نفت لاوان، شرکت آهن و فولاد ارفع و فولاد هرمزگان جنوب نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر مثبت را روی فرابورس گذاشتند.

برچسب‌ها :

افزودن نظر جدید