رشد ۱۰۱ درصدی تحویل حضوری در ایران‌خودرو

گروه صنعتی ایران خودرو در نیمه نخست امسال، با رشد ۱۰۱ درصدی، موفق شد از رکورد تحویل حضوری محصولات سواری نسبت به مدت مشابه سال گذشته عبور کند.

به گزارش صنعت نویس، با توجه به این‌که ایجاد امکان تحویل خودرو به صورت حضوری در محل سایت‌های تولیدی گروه صنعتی ایران خودرو در سطح کشور از جمله درخواست‌های مشتریان بوده، این امکان فراهم شده و استقبال مشتریان سبب افزایش ۱۰۱ درصدی تحویل حضوری در نیمه نخست امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته شده است.
همچنین گروه صنعتی ایران‌خودرو به منظور تحقق اهداف و برنامه‌های مدون در طرح جامع و تحول مدیریت زنجیره تامین و لجستیک که سهولت حمل محصولات و افزایش حمل ریلی و کاهش هزینه حمل بخشی از این طرح است، توانسته از ابتدای فروردین تا پایان شهریور ماه امسال در شاخص حمل خودرو به صورت ریلی، رشد ۵۵ درصدی را نسبت به مدت مشابه سال ۱۴۰۰ رقم بزند.
گروه صنعتی ایران خودرو علاوه بر رشد ۳۰ درصدی در شاخص حمل خودرو توانسته عرضه را نیز به میزان ۳۴ درصد در نیمه نخست امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته افزایش دهد.
گفتنی است، رشد ۱۰۱ درصدی تحویل حضوری و رشد ۵۵ درصدی حمل ریلی خودرو در بازه زمانی یادشده، ارتقای رضایتمندی مشتریان و تسریع در انجام فرآیند ترخیص و تحویل خودرو را به همراه دارد که از برنامه‌های گروه صنعتی ایران خودرو در طرح تحول کیفیت به شمار می رود.
منبع: ایکوپرس

برچسب‌ها :

افزودن نظر جدید