دلار به کانال ۱۰ هزار تومان بازگشت

قیمت دلار تزریقی در صرافی‌های دولتی نسبت به صبح روز گذشته ۳۶۰ تومان کاهش یافت.
دلار به کانال ۱۰ هزار تومان بازگشت

صرافی‌های دولتی که صبح دیروز قیمت فروش دلار را ۱۱ هزار و ۳۵۰ تومان اعلام کرده بودند با کاهش ۱۰۰ تومانی، در پایان معاملات این ارز را با قیمت ۱۱ هزار و ۲۵۰ تومان فروختند. به نوشته تسنیم، اما قیمت صرافی‌های دولتی دیروز بالاتر از نرخ دلار در بازار آزاد ارز بود؛ به همین دلیل قیمت‌های درج شده در تابلوی صرافی‌های دولتی در صبح امروز کاهش چشم گیری نسبت به دیروز را نشان میدهد.

قیمت فروش دلار در این صرافی‌ها با کاهش ۳۶۰ تومانی نسبت به صبح دیروز ۱۰ هزار و ۹۹۰ تومان اعلام شده است؛ ضمن آنکه دلار از مردم با قیمت ۱۰ هزار و ۹۵۰ تومان خریداری می‌شود. قیمت فروش یورو نیز از ۱۳ هزار و ۱۰۰ تومان صبح دیروز به ۱۳ هزار تومان کاهش یافته است؛ البته یورو در پایان معاملات صرافی‌های دولتی در روز گذشته با همین قیمت فروخته می‌شد. قیمت خرید یورو نیز در صرافی‌های دولتی ۱۲ هزار و ۹۰۰ تومان اعلام شده است؛ بنابراین قیمت‌های خرید و فروش یورو نسبت به پایان معاملات دیروز در این صرافی‌ها تغییر نکرده است.

۵ صرافی دولتی در خیابان فردوسی و با داشتن کارت ملی، کارت شتاب و شماره همراه به نام متقاضی از ساعت ۱۰ تا ۱۵ تا ۲۰۰۰ دلار آمریکا به متقاضیان واجد شرایط عرضه می‌کنند. این صرافی‌ها در طول روز متناسب با نوسان قیمتی در بازار آزاد، خرید و فروش دلار و یورو را با قیمت‌های مختلفی انجام می‌دهند.

تسنیم

برچسب‌ها :

افزودن نظر جدید