دعوت از فعالان بازار خودرو برای پیوستن به "کارما"

شرکت کارما، نخستین فروشگاه زنجیره‌ای خودرو کشور از تولیدکنندگان، واردکنندگان و فروشندگان خودرو برای پیوستن به شبکه فروش این شرکت دعوت کرد.
دعوت از فعالان بازار خودرو برای پیوستن به "کارما"
 
به گزارش صنعت نویس، فروشگاه زنجیره‌ای خودرو کارما با هدف افزایش کارآمدی شبکه توزیع، کاهش هزینه‌های تامین، توزیع و عرضه و صیانت از حقوق تولیدکنندگان، عاملان توزیع و مصرف‌کنندگان، کنترل بهای تمام‌شده محصول و همچنین به منظور برقراری ارتباط منطقی بین عوامل شبکه تامین و توزیع خودرو تشکیل شده است.
 
این شرکت از فعالان صنعت و بازار خودرو دعوت کرد تا با پیوستن به شبکه فروشگاه‌های زنجیره‌ای محصول خود را بدون پرداخت هزینه‌های بازاریابی و تبلیغات در اختیار گروه مشتریان کارما قرار دهند.
 
نخستین فروشگاه زنجیره‌ای خودرو کشور آمادگی خود را برای انعقاد قرارداد همکاری با مجموعه‌هایی که توانایی رقابت در زمینه دو شاخص کیفیت و قیمت را داشته باشند، اعلام کرده است.
 
بر اساس اعلام شرکت کارما، با توجه به تعهد این شرکت مبنی بر تحویل محصول در یک روز کاری به مشتری، متقاضیان پیوستن به فروشگاه‌های زنجیره‌ای باید توانایی لازم را برای عمل به این وعده داشته باشند.
علاقه‌مندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر مشخصات خود را به آدرس ایمیل branch@karmacar.ir  ارسال یا به وب‌سایت اینترنتی شرکت مراجعه کنند.

برچسب‌ها :

افزودن نظر جدید