خدمات ویژه ایران خودرو به مشتریان در طرح «پایش مشتری»

بر اساس نتایج ارزیابی های صورت گرفته شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران، گروه صنعتی ایران خودرو موفق به افزایش ۵۰ درصدی سلامت محصولات هنگام تحویل به مشتریان خود شد.

به گزارش صنعت نویس، بر اساس راهبردهای گروه صنعتی ایران خودرو در مسیر ارتقای کیفیت تحویل محصول و رضایت مشتریان از خدمات فروش، طرح‌های مختلفی اجرا شده است.
طرح پایش مشتری (Follow up) به عنوان یکی از طرح‌های انجام شده در حوزه خدمات فروش سهم بسزایی در ارتقای رضایت مشتریان داشته است. به موجب این طرح و در راستای ایجاد رابطه بلندمدت میان مشتریان و گروه صنعتی ایران خودرو، وضعیت ارایه خدمات و سلامت خودرو بر اساس مولفه های بدنه، تهویه مطبوع و وسایل برقی، مجموعه تعلیق و انتقال قدرت، مجموعه نیرو محرکه و سوخت رسانی و موارد مرتبط با ایمنی خودرو، ظرف مدت ۷۲ ساعت پس از تحویل خودرو مورد بررسی قرار گرفته و در صورت اعلام نارضایتی مشتری از نحوه ارایه خدمات و یا سلامت خودرو، اقدامات جبرانی برای جلب رضایت مشتری از سوی ایران‌خودرو انجام می‌گیرد.
بر همین اساس، نتایج اندازه گیری شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران بیانگر رشد ۵۰ درصدی شاخص سلامت محصولات ایران خودرو در زمان تحویل به مشتریان است.
گروه صنعتی ایران خودرو، در طرح جهش کیفیت که از بهمن‌ماه سال گذشته کلید خورده، توانسته ۲۷۹ پروژه کیفی را به اجرا بگذارد و در مسیر بهبود کیفیت محصولات و خدمات گام های مهمی را بردارد.
مطابق با این طرح و اطمینان از کیفیت محصولات، خودروهای تارا و هایما از ضمانت ویژه قوای محرکه برخوردار شده و در گام بعدی سایر محصولات نیز از این خدمات ویژه بهره‌مند خواهند شد.
همچنین در مسیر بهبود ارایه خدمات، طرح کنترل ویژه قبل از تحویل (+PDS) محصولات سورن‌پلاس و خانواده هایما از ابتدای دی ماه امسال در تمامی نمایندگی های ایران خودرو در سطح کشور اجرا می‌شود تا مشتریان با اطمینان بیش‌تری از کیفیت محصولات برای خرید آن اقدام کنند.
منبع: ایکوپرس

برچسب‌ها :

افزودن نظر جدید