سعید محمد کاندیدای ریاست جمهوری با «خودرو» آمد

حمله «سردار» به خودرو ملی

باز هم انتخابات و باز هم کنایه به خودروسازی. گویا خودرو قرار است مهمان همه دوران هایی باشد که انتخابات برگزار می شود، تا کاندیداها با حمله به آن، دل شهروندان را به دست بیاورند.
 حمله «سردار» به خودرو ملی

به گزارش صنعت نویس، در جدیدترین مورد، سردار سعید محمد کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری سیزدهم، گفته که « مردم از خودروی ملی به عنوان خفت ملی یاد می‌کنند، ولی ما آن را تبدیل به عزت ملی می‌کنیم.» اینکه «سردار» خودروسازی کشور را در برنامه های انتخاباتی خود جای داده و در همان روز ثبت نام این صنعت را کوبیده، بیشتر ریشه در برد اجتماعی بسیار بالای آن دارد. خودروسازی در ایران از ضریب نفوذ بالایی برخوردار است و از آنجاکه شهروندان نیز دل خوشی از آن ندارند، گاهی دستمایه تبلیغات قرار می گیرد، چه از سوی مسوولان (به خصوص نمایندگان مجلس) و چه از سوی کاندیداهای انتخابات به ویژه ریاست جمهوری. در اینکه خودروسازی کشور عیب و ایرادهای زیادی دارد و نتوانسته رضایت عمومی را جلب کند، تردیدی نیست، از همین رو کاندیداها نیز فرصت را مغتنم می شمارند و متلکی حواله اش می کند تا در روز رای گیری به کارشان بیاید.
چراغ اول کنایه زنی به خودروسازی را این بار سردار محمد روشن کرده و احتمالا خودرو توسط دیگر کاندیداها نیز آماج حمله قرار می گیرد و مهمان مناظره ها نیز خواهد شد. این در حالی است که پیش تر نیز کاندیداهای انتخابات مجلس، ریاست جمهوری و وزرای پیشنهادی صنعت، وعده های زیادی درباره اصلاح صنعت خودرو داده اند، اما خودروسازی کشور همچنان در کجراهه طی مسیر می کند و با انبوهی از چالش ها و کمبودها مواجه است. باید منتظر ماند و دید دولت بعد به ویژه اگر سردار محمد منتخب مردم باشد، با خودروسازی و چالش هایش چه خواهد کرد، آن هم در حالی که «دولتی بودن» خود چالش اصلی این صنعت است.
منبع:خودرونامه

برچسب‌ها :

افزودن نظر جدید