بازار اتومبیل کرایه در چنبره اوبر؛

جاده ها را خالی از خودرو خواهیم کرد

اوبر به عنوان یک شرکت اتومبیل کرایه جهانی که حالا فعالیت هایش سر و صدای خیلی از کشورها و اعتراضات آنها را در بر داشته، در اندیشه خودروهای خودران و استفاده از تاکسی های بدون راننده برای برطرف نیاز مردم و یک رانندگی امن است.
جاده ها را خالی از خودرو خواهیم کرد

صنعت نویس: تراویس کالانیک موسس و مدیر عامل شرکت اوبر در این باره می گوید: من بزرگ شده لس آنجلس هستم و اگر زمانهايي را كه آنجا پشت فرمان در ترافيك بوده ام را كنار هم بگذارم واقعا چندين سال مي شود. پس هنگامي كه شما مي توانيد وقت مردم را به آنها برگردانيد و زماني كه شما اين خودروها را به صورتي كارآمدتر و بدون ترافيك هدايت كنيد اين فوق العاده خواهد بود. در نتيجه طرح هاي سرمايه گذاري معقول خواهد بود و اكنون گوگل، اَپل، تسلا و ديگر سازندگان در حال قدم برداشتن به سوي آينده هستند و ما نيز چاره نداريم مگر اينكه مانند صنعت تاكسي مقاومت نكرده و به اين به صورت يك فرصت نگاه كنيم.

وی با بیان این که هدف ما اين است كه استفاده از اوبر ارزان تر از داشتن يك اتومبيل شخصي باشد، افزود: ابتكارهای در راهند. به دو سال و نيم گذشته كه نگاه كنيم كاركنان اوبر 400  نفر بودند و ما اكنون 7000 نفريم كه بايد با مقياس درستي براي آن داشت. كاركنان شركت قبلي من 12 نفر بودند.

وی افزود: آن چه كه بدنبال ساختن فرهنگ شركت خود حول آن بوده ايم اين است كه چگونه احساس پيشتاز بودن و كارآفريني داشته باشيم، چگونه در حالي كه داريم رشد مي كنيم احساس كوچك بودن را داشته باشيم.

کالانیک ادامه داد: شما حقيقتا در فضايي قرار داريد كه حمل و نقل زميني ساخته شده و تبديل به صنعتي شده است كه رقابت را بر نمي تابد و هنگامي كه كسي يا سيستمي مي آيد كه براي اولين بار در طول چندين دهه به دنبال رقابت است بعضي ها آن را مخرب و ياغي مي نامند. اما اين يك تغيير است و تغيير است مثبت. ما در سال آينده 20 هزار شغل ايجاد خواهيم كرد و ما جاده ها را از صدها هزار اتومبيل  خالي خواهيم كرد كه خود باعث بهتر شدن وضعيت آلودگي هوا شده و در زمان مردم صرفه جويي خواهد شد

به گزارش صنعت نویس، وی خاطرنشان کرد: به همين دليل است كه ما به هر شهري كه وارد شده ايم همچنان در آن مشغوليم. تغيير به قدري مثبت است كه كار خود را خواهد كرد و اين خشم ها و نگراني ها در نهايت برطرف خواهد شد.

افزودن نظر جدید