تکمیل شش هزار دستگاه محصول ایران خودرو

تکمیل و تجاری‌سازی بیش از شش هزار دستگاه خودرو در یک روز با همت کارکنان گروه صنعتی ایران‌خودرو و شبکه تامین، رکورد دیگری در تکمیل و تجاری‌سازی خودروهای دارای کسری قطعه رقم خورد و بیش از شش هزار دستگاه خودرو آماده تحویل به مشتریان شد.
تکمیل شش هزار دستگاه محصول ایران خودرو

به گزارش صنعت نویس، پس از بازدید رییس جمهوری محترم از ایران‌خودرو در اسفندماه سال گذشته و صدور فرمان برای بهبود تولید و عرضه خودرو، نظارت و پیگیری‌های مستمر وزیر صنعت، معدن و تجارت و با همت مجموعه کارکنان و قطعه‌سازان، کاهش تعداد خودروهای دارای کسری قطعه در دستور کار قرار گرفت و بر همین اساس، رکوردهای جدیدی در این حوزه رقم خورد.
در همین پیوند، روز گذشته ۲۵ فروردین‌ماه ۶۰۳۰ دستگاه خودرو در سایت‌های تولیدی گروه صنعتی ایران‌خودرو در سطح کشور تکمیل و آماده تحویل به مشتریان شد.
تحقق فرامین رییس جمهوری محترم در حوزه‌های مختلف تولید، توسعه محصول، افزایش کیفیت، صادرات و... با جدیت در گروه صنعتی ایران‌خودرو در حال اجرا و پیگیری است و نتایج آن نیز در سال جاری با افزایش تیراژ تولید، عرضه محصولات جدید، افزایش کیفیت و سایر محورها نمایان خواهد شد.
این خودروساز با افزایش گارانتی محصولات به سه سال یا ۶۰ هزار کیلومتر پیمایش، در مسیر تحقق فرامین رییس جمهوری محترم و رضایتمندی مشتریان گام برداشته است.

برچسب‌ها :

افزودن نظر جدید