تولید روزی 100 دستگاه دنا اتومات در ایران خودرو

معاون بازاریابی و فروش ایران خودرو گفت: براساس برنامه‌ریزی انجام شده، تولید دنا پلاس اتوماتیک در این گروه خودروسازی از اواسط اردیبهشت ماه آغاز شده و تا پایان خرداد ماه به روزانه ۱۰۰ دستگاه می‌رسد.
تولید روزی 100 دستگاه دنا اتومات در ایران خودرو

"بابک رحمانی" ضمن عذرخواهی از مشتریان بابت تاخیر در تحویل خودرو ثبت نامی دنا پلاس اتوماتیک، از تحویل این خودرو به مشتریان در آینده نزدیک خبرداد.

وی با اشاره به این که دنا پلاس اتوماتیک در سه تیپ تولید می شود، خاطرنشان کرد: از جمله مزیت های خودروی دنا پلاس اتومات در مقایسه با خودروی دنای معمولی می توان به گیربکس ۶ دنده اتوماتیک، کروز کنترل، رینگ ۱۶ آلومینیومی اشاره کرد. رحمانی ادامه داد: خودروی دناپلاس اتوماتیک، مجهز به دوربین دید عقب، سنسور دنده عقب، ایزوفیکس، سان روف و سیستم تهویه اتوماتیک شده است.

وی خاطر نشان کرد: یکی از تیپ های این خودرو دارای صندلی راننده هشت حرکته (۶ حرکت برقی و ۲ حرکت دستی)، صندلی سرنشین جلو ۶ حرکته (چهار حرکت برقی و ۲ حرکت دستی) و سیستم مالتی مدیا با صفحه نمایش هفت اینچی، پورت USB، مجهز به بلوتوث، بلندگوها روی درب های جلو و طاقچه عقب است.

رحمانی درخصوص مصرف سوخت خودروی دنا پلاس اتوماتیک، خاطرنشان کرد: مصرف سوخت ترکیبی خودروی دنا پلاس اتومات ۸.۱۷ لیتر در ۱۰۰ کیلومتر و حجم باک آن ۶۰ لیتر است. ترمزهای جلو و عقب این محصول دیسکی، ABS، EBA بوده و مجهز به چهار کیسه هوای ایمنی شامل راننده و سرنشین و جانبی است.

معاون بازاریابی و فروش ایران خودرو از دیگر امکانات خودروی دنا پلاس اتوماتیک را فرمان برقی، سیستم پایش فشار باد تایرها (TPMS)، کمربند ایمنی سه نقطه ای سرنشینان عقب، شیشه دودی شیشه درب های عقب و شیشه عقب، کلیدهای کنترل صوتی روی فرمان (MFC)، چراغ های LED جلو، چراغ روز، مه شکن های جلو و عقب، تنظیم ارتفاع چراغ های جلو از داخل، سیستم روشنایی ترک خودرو عنوان کرد.

وی گفت: آینه های جانبی در این خودرو برقی راهنمادار بوده و قابلیت تا شوندگی با ریموت را دارند. تنظیم شیشه بالابرهای جلو و عقب برقی، دارای پاور ویندوز و آنتی ترپ و شیشه عقب با گرمکن است.

به گزارش ایرنا، از ابتدای امسال تا پایان اردیبهشت ماه کل تولید تجمعی شرکت ایران خودرو ۶۲ هزار و ۳۵۰ دستگاه بوده است و در قالب تعهدات معوق، جاری و فوری در مجموع ۲۸ هزار ۲۱۵ دستگاه خودرو روانه بازار کرده است.

برچسب‌ها :

افزودن نظر جدید