تمدید مهلت ثبت نام ایران خودرو

گروه صنعتی ایران‌خودرو در اطلاعیه از تمدید مهلت ثبت‌نام طرح جاری فروش فوق‌العاده چهار محصول خود در سه قالب (عادی، ویژه مادران و جایگزینی خودروهای فرسوده) تا روز یکشنبه هفته آینده (٢۵ دی ماه) در پی کندی سایت فروش اینترنتی این شرکت خبر داد.

به گزارش صنعت نویس، سایت فروش گروه صنعتی ایران‌خودرو روز گذشته (یکشنبه) همزمان با آغاز چهل و دومین فروش فوق‌العاده محصولات این گروه خودروسازی، دچار اختلال شد و متقاضیان امکان ورود به سایت را نداشتند؛ از همین روی ایران‌خودرو مهلت ثبت‌نام را که تا پایان روز سه‌شنبه (٢٠ دی ماه) بود، یک روز دیگر تمدید کرد.

در حالی اختلال سایت از پیش از ظهر امروز رفع شد که میزان تقاضا بسیار شدت گرفت و سایت با کندی روبرو شد. بر همین اساس مشتریان همچنان در روند ثبت‌نام خود دچار مشکل هستند.

در این راستا، ایران‌خودرو تصمیم گرفت به‌جهت اطمینان خاطر مشتریان خود، این مهلت ثبت‌نام را تا روز یکشنبه هفته آینده (٢۵ دی ماه) تمدید کند.

در اطلاعیه گروه صنعتی ایران‌خودرو آمده است:

پس از رفع اختلال روز گذشته، با توجه به ترافیک بالای مراجعان برای ثبت در سایت فروش اینترنتی محصولات ایران‌خودرو، این سایت با کندی مواجه شده و تعداد زیادی از متقاضیان در صف انتظار ورود به سایت مانده‌اند.

این در حالیست که علیرغم کندی سایت فروش، ثبت‌نام در حال انجام است و تنها در روز جاری قریب به ۶۰۰ هزار نفر ثبت‌نام اولیه خود را انجام داده‌اند.

ایران‌خودرو در اطلاعیه خود تاکید کرده است که ''مشتریان از بابت از دست رفتن زمان ثبت‌نام نگران نباشند و با توجه به تمدید طرح فروش تا پایان روز یکشنبه ۲۵ دی‌ماه، شتابی برای ثبت‌نام نداشته باشند؛ در صورت مواجهه با کندی و عدم ورود، در ساعت دیگری به سایت فروش مراجعه کنند. ''.

برچسب‌ها :

افزودن نظر جدید