تقویت کارت گرافیک با حافظه فلش

شرکت ای ام دی فناوری جدیدی موسوم به Radeon Solid State طراحی کرده که با استفاده از آن سرعت و عملکرد کارت‌های گرافیک بهبود داده می‌شود.
تقویت کارت گرافیک با حافظه فلش
به گزارش صنعت نويس، ای ام دی می گوید با استفاده از این فناوری می توان یک ترابایت حافظه را به کارت های گرافیک افزود تا دیگر در زمینه فعالیت نرم و روان آنها دغدغه ای وجود نداشته باشد. تامین ظرفیت حافظه کافی همیشه یکی از دغدغه های شرکت های سازنده کارتهای گرافیکی بوده است.
 
قرار است در سال 2017 یک کیت توسعه برای استفاده از این فناوری در کارت های گرافیک عرضه شود که البته قیمت آن بسیار بالا و حدود ده هزار دلار خواهد بود.
 
به گزارش فارس به نقل از ونچربیتاستفاده از این دستاورد جدید راه را برای ساخت رایانه هایی که از پخش تصاویر ویدئویی با دقت 8K پشتیبانی می کنند هموار خواهد کرد. همچنین با استفاده از چنین کارت های گرافیک پرقدرتی هدست های واقعیت مجازی می توانند تصاویر جذاب تر و دقیق تری را در معرض دید علاقمندان قرار دهند.
 
رایانه هایی که با استفاده از این پردازنده های گرافیکی ساخته شوند علاوه بر تفریح و سرگرمی برای اکتشاف نفت و گاز، انجام امور پیچیده مهندسی، تحقیقات پزشکی و مداوای بیماران و غیره قابل استفاده خواهند بود.
 

برچسب‌ها :

افزودن نظر جدید