تسهیلات رایان سایپا برای خرید خودروهای کارکرده

رایان سایپا با هدف کاهش التهاب بازار خودروهای صفر کیلومتر و کمک به مشتریان محصولات دست دوم، تسهیلاتی را با نرخ سود مناسب در نظر گرفته است.
تسهیلات رایان سایپا برای خرید خودروهای کارکرده

به گزارش خبرنگار صنعت نویس، مدیرعامل رایان سایپا در نشستی خبری گفت:این شرکت برای خرید خودروهای کارکرده، تا سقف ۵۰ درصد قیمت خودرو را با هدف افزایش توان خرید افراد و وارد کردن مشتریان واقعی،در اختیار متقاضیان قرار خواهد داد.
محمود خاشعی تاکید کرد:در این طرح، فروشندگان و مشتریان می توانند با توجه به توافق انجام شده بین خود، قیمت حدودی خودروی مورد نظر را تعیین کنند؛ در ادامه، کارشناسان رسمی و با در نظر گرفتن شرایط ظاهری و فنی خودرو، قیمت نهایی را جهت پرداخت تسهیلات موردنظر تعیین می کنند.

خاشعی تاکید کرد:پس از آنکه خریدار در سیستم ثبت نام کرد و برای دریافت تسهیلات درخواست داد، در مدت زمان ۲۴ تا ۴۸ ساعت تسهیلات موردنظر به وی پرداخت می شود.

وی گفت: راه اندازی لیزینگ خودروهای کارکرده توسط شرکت لیزینگ رایان سایپا در واقع تسهیل در فروش خودروهای دست دوم گروه سایپا و اخذ تسهیلات برای خریداران خودروهای کارکرده را فراهم می آورد و در این راستا، با کمترین شرایط از جمله یک نفر ضامن، یک فقره چک و مدارکی که ثابت کند فرد خریدار توان بازپرداخت اقساط تسهیلات را دارد، پرداخت انجام می شود.
به گفته خاشعی،این تسهیلات با نرخ ۲۱ درصد و با حداقل کارمزد، پرداخت می شود، ضمن آنکه تا پایان پرداخت تسهیلات، سند خودرو در رهن شرکت باقی خواهد ماند. وی ادامه داد: ‌سقف بازپرداخت نیز تا سه سال در نظر گرفته شده و پرداخت ها مطابق نظر مشتری به صورت دو ماهه، سه ماهه، چهار ماهه و غیره انجام می شود.
وی این را هم گفت که طرح موردنظر فعلا مخصوص استان تهران است و در آینده به مراکر استان ها و شهرستان ها نیز تعمیم داده خواهد شد.

برچسب‌ها :

افزودن نظر جدید