ترمیم ۳۰۰ کیلومتر از روکش آسفالت جاده های استان تهران کلید خورد

رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای عملیات اجرایی روکش آسفالت ۳۰۰ کیلومتر از راه های استان تهران را کلید زد.

صنعت نویس: به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان تهران، عبدالهاشم حسن نیا معاون وزیر راه و شهرسازی و رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای به همراه حیدر نوروزی مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده استان تهران صبح امروز (جمعه ۵ اردیبهشت) از محورهای مواصلاتی و پروژه‌ای در دستور کار راهداری این استان بازدید کردند.

حسن نیا ضمن بازدید از محور هراز در خصوص ارتقا و ایمن سازی محورهای استان خاطرنشان کرد: اقبال و استقبال عموم کاربران جاده‌ای برای تردد از سطح محورهای استان تهران بالا است از این رو امیدواریم با برنامه ریزی و تلاش مضاعف شاهد سرعت قابل توجهی در روند پروژه‌های در دست اجرا باشیم.

وی به حساسیت و اهمیت بحث نگهداری از راه‌ها اشاره و بر تسریع در عملیات و حسن اجرای پروژه روکش ۳۰۰ کیلومتر از راه‌های استان تهران با رعایت نکات فنی تاکید کرد.

معاون وزیر راه و شهرسازی، در ادامه بازید از پروژه‌های مهم استان نیز به منظور رفع موانع اجرایی و بهسازی گالری امام زاده هاشم دستوراتی در خصوص تسریع در عملیات اجرایی صادر کرد.

رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای با اشاره به حجم بالای تردد در محورهای مواصلاتی پایتخت اذعان کرد: محورهای این استان می‌بایست ایمن و استاندارد باشد و در این زمینه با نصب نیوجرسی و جدا سازی لاین‌های رفت و برگشت اقدامات مناسبی صورت گیرد.

شایان ذکر است این مقام مسئول در بازدید یک روزه از محورهای مواصلاتی استان از کارخانه آسفالت شهرستان پاکدشت و بهسازی گالری امامزاده هاشم، راهدارخانه آهک دره، جاده شکسته محدوده مبارک آباد، روکش آسفالت محدوده آبعلی، سیستم روشنایی گالری و نحوه ساماندهی تقاطع هم سطح مهرآباد، نحوه اجرای پروژه بهسازی و روکش آسفالت ری-ورامین، محور تهران -قم و اجرای عملیات بهسازی روکش بازیافت گرم آزادراه تهران -ساوه، بهسازی و روکش محور آبعلی به هراز و همچنین بازدید تقاطع غیر همسطح پل سیمان بازدید میدانی به عمل آورد.

این گزارش حاکی است، حیدر نوروزی مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان تهران هدف از این بازدید را بررسی پیشرفت فیزیکی پروژه‌ها و نحوه عملکرد واحدهای اجرایی و بررسی کیفیت پروژه‌ها، معایب و نواقص احتمالی عنوان و اظهار کرد: این پروژه‌ها بدون وقفه در حال اجرا هستند.

برچسب‌ها :

افزودن نظر جدید