تحویل زودتر از موعد محصولات ایران خودرو

قائم مقام توسعه محصول، کیفیت و پروژه های ایران خودرو از تحویل زودتر از موعد خودروهای عرضه شده در بورس کالا خبر داد و گفت: فاکتور حدود ۱۲ هزار از ۳۸ هزار دستگاه عرضه شده در بورس کالا صادر و تاکنون نزدیک به شش هزار دستگاه نیز زودتر از سررسید تعهد شده تحویل مشتریان شده است.

به گزارش صنعت نویس، عادل پیرمحمدی، در نشست با قائم مقام بورس کالای ایران، ضمن تاکید بر تسهیل شرایط خرید مشتریان واقعی از بورس کالا افزود: درصدد هستیم نسبت به افزایش تعداد عرضه اقدام کنیم تا مصرف کنندگان بتوانند خودرو را با قیمتی کم تر از بازار آزاد خریداری کنند.
وی با اشاره به روند افزایشی تولید در ایران خودرو تصریح کرد: با توجه به این که در ماه های پایانی سال تولید روند افزایشی دارد، میزان عرضه نیز متناسب با آن افزایش خواهد یافت.
پیرمحمدی در ادامه توضیحاتی در خصوص شرایط تولید و عرضه به مشتریان و همچنین برنامه های مربوط به عرضه در بورس کالا ارایه کرد.

قائم مقام بورس کالای ایران نیز در این نشست گفت: با توجه به رشد عرضه خودروها در بورس کالا و استقبال خوب مردم، روزانه حجم بالایی کد بورسی برای مشتریان متقاضی خرید خودرو صادر می شود و یکی از موارد مهم، تحویل زودتر از موعد خودروسازان به خریداران خودرو‌ از بورس کالاست.
سید جواد جهرمی افزود: با اقدامات صورت گرفته توسط ایران خودرو، دیگر خودرو ناقص و دارای کسری قطعات تولید نمی شود و این امر در رضایتمندی و عرضه مطلوب خودرو به بازار تاثیر مثبت دارد.
وی با بیان این که با توجه به عرضه خودرو در بورس و خرید خودرو توسط مشتریان واقعی، استقبال خوبی از عرضه محصولات در بورس توسط مردم صورت گرفته، یادآور شد: بورس کالا با توجه به وظایف و براساس مقررات آماده همکاری با خودروسازان برای عرضه محصولات آنان در بورس است.
قائم مقام بورس کالای ایران ادامه داد: با توجه به روند استقبال مردم از محصولات ایران خودرو در بورس و شرایط مطلوب، پیشنهاد می شود ایران خودرو نسبت به تنوع و همچنین افزایش تیراژ محصولات برای عرضه در بورس اقدام کند.
جهرمی به مزایای عرضه خودرو در بورس اشاره کرد و گفت: از مزایای عرضه خودرو، تحویل سر موعد و حتی زودتر از زمان اعلامی از سوی خودروسازان است که این موضوع رضایت خریداران را به همراه دارد.
وی افزود: با عرضه خودرو در بورس دولت در کنار خودروساز منتفع خواهد شد و خودروساز محصول تولید شده را بدون زیان به دست مشتریان واقعی می رساند و همچنین مشتری خودرو مورد نیاز را با قیمت کم تر از بازار و به صورت مستقیم خریداری می کند.
گفتنی است، جمعی از مدیران بورس کالا با حضور در ایران خودرو از سالن های پرس، بدنه سازی پنج، مونتاژ یک و مرکز تحقیقات ایران خودرو بازدید کردند و در جلسه ای که با حضور قائم مقام بورس کالا، قائم مقام توسعه محصول، کیفیت و پروژه ها، معاون مالی و اقتصادی و مدیر بازاریابی و کارشناسان فروش برگزار شد پیشنهادها و برنامه های ایران خودرو برای تعامل بهتر و عرضه محصولات جدید و تعمیق همکاری با بورس کالای ایران مطرح شد.
منبع: ایکوپرس

برچسب‌ها :

افزودن نظر جدید