برنامه‌های تحول شرکت گسترش سرمایه‌گذاری ایران خودرو

مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری ایران خودرو، مهم‌ترین محور برنامه‌های این شرکت در سال جاری براساس راهبردهای کلان گروه صنعتی ایران خودرو را افزایش ظرفیت تولید شرکت‌های زیرمجموعه، کاهش هزینه تولید و قیمت تمام شده قطعات با استفاده از فناوری جدید و بهره مندی از توان شرکت‌های دانش‌بنیان دانست.
برنامه‌های تحول شرکت گسترش سرمایه‌گذاری ایران خودرو

به گزارش صنعت نویس، غلامرضا خلیل ارجمندی، در دیدار با مدیران عامل و اعضای هیات‌مدیره شرکت‌های تابعه ایکیدو با اشاره به برنامه‌های تحول‌گرایانه در این مجموعه گفت: شرکت‌های تابعه گسترش سرمایه‌گذاری ایران‌خودرو، باید نقش واقعی خود به‌عنوان یک بنگاه اقتصادی برای ارتقای کیفیت تولیدات و خدمات، کسب سود و توسعه بازار محصولات را به‌صورت جدی در دستور کار خود قرار دهند.
وی ادامه داد: شرکت‌های تولیدی مجموعه ایکیدو موظف هستند، ظرفیت تولید خود را به حداکثر میزان ممکن افزایش دهند. همچنین تکمیل تجهیزات فنی و جذب نیروهای مجرب در این اقدام مورد توجه و شناسایی بازارهای جدید برای فروش مازاد تولید نیز در اولویت قرار گیرد.
مدیرعامل گروه گسترش سرمایه‌گذاری ایران‌خودرو، کاهش هزینه تولید و قیمت تمام‌شده قطعات با استفاده از فناوری‌های جدید و استفاده از توان شرکت‌های دانش‌بنیان را از دیگر اهداف مهم مجموعه‌های تولیدی زیرمجموعه ایکیدو عنوان کرد.
وی گفت: بومی‌سازی و تولید محصولات وارداتی با بهره‌گیری از توان متخصصان داخلی از دیگر برنامه‌های گروه سرمایه‌گذاری ایران خودرو است.
وی با اشاره به ارزش مادی و اعتباری شرکت‌های گروه سرمایه‌گذاری ایران‌خودرو، از تاسیس گروه مالی این گروه در آینده نزدیک خبر داد و گفت: حمایت ایکیدو از شرکت‌های تابعه برای تامین مالی و رفع مشکلات حقوقی و اداری، هم‌افزایی و همکاری بیشتر شرکت‌ها و خروج از شرکت‌هایی که در آن‌ها فاقد سهام مدیریتی است، حائز اهمیت است.
خلیل ارجمندی، تاکید کرد: همکاری با بخش خصوصی برای سرمایه‌گذاری‌های جدید و رشد پرتفوی شرکت، برنامه دیگر ایکیدو خواهد بود. هم‌چنین اولویت سرمایه‌گذاری‌های شرکت گسترش سرمایه‌گذاری ایران‌خودرو و بهبود سهام شرکت‌های تابعه حاضر در بازار سهام است.
منبع:ایکوپرس

برچسب‌ها :

افزودن نظر جدید