مشتریان سایپا گلایه کردند

باز هم تحویل خودرو بدون ضبط صوت

برخی مخاطبان صنعت نویس با انتقاد از تحویل خودروهای بدون ضبط صوت توسط سایپا، از رفتار این شرکت گلایه دارند.
باز هم تحویل خودرو بدون ضبط صوت

به گزارش صنعت نویس، مخاطبان با ارسال ده ها کامنت، از تحویل خودروهای بدون ضبط صوت توسط سایپا و برخی مشکلات دیگر، گلایه کرده اند که در زیر چند مورد از آنها منتشر شده است.

#مقرب طهمورثی:چند وقت پیش ماشین ۱۳۲ رو تحویل گرفتم بدون ضبط؛ من این همه پول برای این ماشین دادم، اما وقتی به نمایندگی لاهیجان مراجعه کردم، گفتن ماشین بدون ضبط هستش! به این کار سایپا چی میگن کی باید پاسخگو باشه؟

#علی:بنده فروردین امسال پراید ۱۳۱ تحویل گرفتم، نه ضبط داره نه زه بغل درب داره وبیمه شخص ثالثش هم از 29 اسفند 96 شروع شده؛ از شرکت سایپا ... پیدا نمیشه.

#مهران:چند وقت پیش پراید 132 صفر گرفتم واقعا مسخره بیش از بیست میلیون پول گرفتن یه ضبط نذاشتن،،،خدایی خجالت داره.

#سایه:چند روزه ماشین رو تحویل گرفتم، اما هیچ مدرکی ندارم، توی سایت سایپا نوشته باید سند خودرو را به همراه خودرو از نمایندگی تحویل بگیرید، اما نمایندگی میگه، به همراه کارت ماشین براتون پست میشه...!! آدم نمیدونه چیکار کنه با اینا... ضبط که روی ماشین نیست، موقع ثبت نام هم هیچی نگفتن که ضبط روی خودرو نیست، نمایندگی میگه پولشو کم کردیم از پول خودرو و اصلا ازتون دریافت نشده، اما از چند نفر که پرسیدم میگن باید پول رو مقداریشو بهت پس بدن...!! نمیدونم کدوم درست میگن... تمام درهاشم هم مشکل داره... اینجوری خودروی نو تحویل دادن به آدم مثلاً... تازه بعد از تحویل باید خودمون تمام مواردشو چک کنیم که مشکلی نداشته باشه...!!

#رقمی دوست:بنده پراید صفر خریدم حالا می بینم صبط و آنتن نداره.واقعا باعث شرم و خجالته یک ایرانیه که پولش رو بده وبعد برای خواسته ای که نیاز نیست به نمایندگی سایپا مراجعه کنه. اگه نمایندگی بری بی شک با لطف بی حد آقایان که شرسار از گردن کلفتی و طلب کارانه است، روبرو خواهی شد و اگر هم نرویم که انسانی نادان محسوب می شویم. با این وضع، چند وقت دیگر پراید را بدون موتور باید برایمان بفرستند، ضبط و آنتن چیزی نیست.

#علی:من هم ضبطی رو پراید ندیدیم. واقعا میشه؟ به هر کس می گم تعجب می کنه!

برچسب‌ها :

افزودن نظر جدید