اهدای بالاترین نشان و تندیس جایزه بهره‌وری به شرکت ملی مس

شرکت ملی صنایع مس ایران در نهمین همایش جایزه بهره وری معادن و صنایع معدنی، بالاترین نشان و تندیس جایزه بهره وری این دوره را کسب کرد.

صنعت نويس: به گزاش مس پرس، نهمین همایش جایزه بهره وری معادن و صنایع معدنی ایران دوشنبه 3 بهمن ماه با حضور رییس هیات عامل ایمیدرو، مقامات سازمان ملی بهره وری، مدیرعامل شرکت ملی مس و جمعی از مدیران شرکت های معدن و صنایع معدنی در محل تالار قلم مرکز همایش های کتابخانه ملی برگزار و شرکت‌های برگزیده معرفی و مورد تقدیر قرار گرفتند.

در این همایش با اعطای بالاترین نشان و تندیس جایزه بهره‌وری معادن و صنایع معدنی ازسوی «وجیه‌الله جعفری» معاون وزیر صمت و رییس هیات عامل ایمیدرو به دکتر علی رستمی، شرکت ملی مس در بین چهار شرکت برتر در حوزه بهره‌وری قرار گرفت.

در فرآیند ثبت نام شرکت های بخش معدن و صنایع معدنی برای ارزیابی بهره‌وری، 60 شرکت حضور یافتند که در نهایت 40 شرکت بخش خصوصی و دولتی موفق به ورود در مرحله ارزیابی قرار شدند.

در این دوره، 8350 ساعت دوره آموزشی برای نمایندگان شرکت‌های متقاضی و 840 نفر ساعت برای دوره تربیت ارزیاب برگزار شد.

همایش جایزه بهره‌وری معادن و صنایع معدنی ایران از‌سوی سازمان ایمیدرو به‌عنوان یک الگوی بومی در تعالی بخش معدن و صنایع معدنی و با هدف حفظ بهبود مستمر، بهره‌وری و جایزه تعالی برای شرکت‌های حوزه معدنی از سال 1391 در حال برگزاری است.

گفتنی است در سال جاری نهضت بهره وری را در همه ابعاد اعم از بهره وری نیروی انسانی، سرمایه ماشین آلات و هوشمند سازی فعالیت ها از معدن تا تولید، انبار و حمل و نقل را آغاز کرده و مدیران، مهندسین و کارکنان سخت کوش شرکت هم جهت در این زمینه تلاش جهاد گونه را به انجام می رسانند.

برچسب‌ها :

افزودن نظر جدید