افزایش ۵۴ درصدی تولید و رشد ۴۰ درصدی کیفیت در ایران‌خودرو

قائم مقام توسعه و تولید گروه صنعتی ایران‌خودرو از افزایش ۴۰ درصدی کیفیت محصولات ناشی از تولید بدون کسری و عبور مستقیم از خط تولید به دست مشتریان خبر داد.
افزایش ۵۴ درصدی تولید و رشد ۴۰ درصدی کیفیت در ایران‌خودرو

به گزارش صنعت نویس، کیانوش پورمجیب ضمن قدردانی از سازندگان و تامین‌کنندگان در همراهی جهادگونه در تولید گفت: در حال حاضر تولید با تیراژ و کیفیت بالاتر از گذشته در حال انجام است.
وی افزود: تولید خودروی کامل از ابتدای امسال تا ۲۶ خردادماه با رشد ۵۴ درصدی به بیش از ۱۳۵ هزار دستگاه رسیده است.
پورمجیب تعداد خودروهایی که اسناد آن صادر شده را نیز در همین بازه زمانی ۱۲۶ هزار دستگاه اعلام کرد و گفت: در این شاخص عملکردی نیز حدود ۴۲ درصد رشد داشته‌ایم.
قائم مقام توسعه و تولید گروه صنعتی ایران خودرو گفت: بخش اصلی تولید در سال گذشته به صورت ناقص صورت می‌گرفت و بازگشت خودروها به خطوط تولید برای تکمیل و تجاری سازی تاثیر زیادی در افت کیفیت آنان داشت که این مشکل در تولیدات امسال به صورت کامل مرتفع شده است.
پورمجیب کاهش تعداد خودروهای ناقص از ۸۲۵۰۰ دستگاه در بهمن سال قبل به کانال ۲۳ هزار دستگاه در حال حاضر را دستاوردی بسیار مهم و دلگرم کننده برای صنعت کشور و مشتریان دانست و گفت: به صورت روزانه از تعداد خودروهای ناقص کاسته می‌شود و به زودی اتفاقات خوبی در این زمینه روی خواهد داد.
وی از تولید روزانه بیش از ۲۶۰۰ دستگاه خبر داد و گفت: به‌زودی تولید روزانه از مرز ۲۹۰۰ دستگاه در روز خواهد گذشت که اتفاقات بی‌نظیری را برای صنعت خودرو در پی خواهد داشت.
پور‌مجیب با تاکید بر استفاده از ظرفیت‌های شرکت های دانش بنیان در توسعه و تولید خودرو گفت: در همایش اخیر با شناسایی ظرفیت‌های همکاری شرکت های دانش‌بنیان با گروه صنعتی ایران خودرو، ۵۴ تفاهم نامه همکاری امضا شده که نقطه عطفی در صنعت خودرو به‌شمار می‌رود که این همکاری‌ها توسط مرکز توسعه محصول و فناوری در زنجیره ارزش گروه صنعتی ایران‌خودرو هدایت و مدیریت خواهد شد.
وی از تعریف و جاری‌سازی ۲۷۲ پروژه ارتقای کیفیت خبر داد گفت: اجرای تمامی پروژه‌ها با دقت و جدیت رصد می‌شود.
پورمجیب گفت: در تمام زمینه‌های کیفی و کمی تولید، شرایط بسیار مطلوب‌تری نسبت به سال گذشته داریم.
وی از "ری‌را" به عنوان خودرویی بی نقص و در کلاس جهانی نام برد و گفت: به زودی رونمایی از خودرو با حضور وزیر محترم صمت صورت خواهد گرفت و پس از آن، برنامه معرفی محصول در پایگاه تولیدی ایران‌خودرو مازندران به عنوان محل تولید این محصول انجام خواهد شد.
وی شاخص‌های عملکردی ایران خودرو در بخش‌های مختلف تولید، کیفیت، رضایتمندی کارکنان و مشتریان، توسعه صادرات و توسعه محصول را در شرایط مطلوب و رو به رشدی توصیف کرد.
منبع: ایکوپرس

برچسب‌ها :

افزودن نظر جدید