آیا نوشیدنی آزاده نامداری الکلی بود؟ +عکس

روز گذشته تصاویری از آزاده نامداری در فضای مجازی منتشر گردید که وی را بدون حجاب و در حال صرف نوشیدنی نشان می داد.
آیا نوشیدنی آزاده نامداری الکلی بود؟ +عکس

صرف نظر از بحث در مورد دلیل پوشش متفاوت وی در این عکس‌ها، در فضای مجازی عده ای بدون تحقیق اتهام نوشیدن مسکرات را به وی نسبت دادند. در حالی که نوشیدنی مورد استفاده وی ماءالشعیر بدون الکل تولید کشور سوئیس است. رهبر انقلاب نیز در استفتائی نوشیدن ماءالشعیرهای خارجی را که میزان الکل آنها در حد بسیار ناچیز بوده و مسکر به شمار نمی آیند حلال دانسته‌اند.

متن استفتاء رهبری در مورد نوشیدن ماءالشعیرهای خارجی به شرح زیر است:
سؤال: حكم ماء‌الشعير بدون الكل كه در خارج تهيه مى‌‌شود و در اغلب با مقدار بسيار ناچيزى از الكل مثل 010٪ الكل تهيه شده و مسكر نبودن آن محرز مى‌‌باشد چيست؟ اگر مقدار الكل از اين هم كمتر باشد، چه؟ لازم به ذكر است كه الكل موجود در اين نوع آبجو به آن از بيرون تزريق نشده بلكه طى فرايند تخمير خودبخود توليد مى‌‌شود و پس از آن تحت فشار از آن خارج شده و درصد ناچيزى كه گفته شد در آن باقى مى‌‌ماند.
جواب: ماء‌الشعير مذكور پاك و حلال است.

برچسب‌ها :

دیدگاه‌ها

خیر طبق مشخصات شرکت سازنده حدود 5 درصد الکل دارد! https://www.ratebeer.com/beer/feldschlosschen-original/6620/

خود سازنده گفته الکلیه! شما بهتر می‌دانید یا سازنده اش؟ http://www.feldschloesschen.ch/unsere-biere#!original

وسط شیشه به اون بزرگی نوشته alcoholic beer

خوشم میاد یجوری سوالو میپرسند که به جواب مورد نظر برسند

ماله نکشید دیگه آبجو الکلی هست به صورت تابلویی هم الکلی هست کارخونه سازنده اش روش زده الکلی بعد یسری میان حرف مفت و دروغ میزنن! که چی بشه؟ ماله نکشید تکرار میکنم ماله نکشید چون نیک بنگری همه تزویر می کنند!

په وارد کنید همه وخورن

عجباااا.امروز تو واتس آپ برام پیامی اومد که این اتفاق توطئه پزشکی یهودی بوده که برای آزاده نامداری تجویز میکنه باید موهات آزاد باشه و هوا بخره و روسری سرت نکنی.بعد هم خود این پزشک یهودی ازش عکس برداری میکنه و ... توطئه و !!!!!!!!!! الان که مطلب اینجارو دیدم یاد اون پیام و اظهارات خود خانم نامداری مبنی بر حضور در مهمانی در جمع محارم افتادم.واقعا فکر میکنید مردم اینقدر نادان و کج فهم هستن؟؟؟؟آخه یه چی بگید به شعور بقیه توهین نشه.منکه میدونم نظرم رو تایید نمیکنی ولی به گوش نویسنده این مطلب برسون که وسط همین عکس هم زده الکلیک

تو شیشه سمت چپ واضح نوشته الکهل فرای ، به آلمانی یعنی نان الکل لیبل شیشه سمت چپی هم که روی میز هست نیز قابل خوندن نیست

این آبجو یکی از معروفترین مارکهای آبجوی جهان هست و هم ردیف هینیکن که کنار زمینهای فوتبال هم تبلیغ می کنند هست.ودارای الکل طبیعی که طی فرایند تولید و تخمیر به وجود میاد.حالا اینا به کنار چرا شما تو این موضوع از رهبر مایه میزارید؟!ناراحتی مردم نه برای خوردن آبجو و بی حجابی بلکه به خاطر ریا کاری و منافقی عده ای مخصوصا این مجری معلوم الحال هست.لطفا کارهای اشتباه و نابخشودنی ایشون رو عادی جلوه ندین.

اینکه یه نفر حجاب داشته باشه یا نه از نظر من به خودش مربوطه. اما اینکه یه نفر به حجاب اعتقادی نداشته باشه ولی در جوامع و به خاطر منفعت طلبی دم از حجاب اون هم در شکل افراطیش بزنه داره به شعور دیگران توهین میکنه این اولا، دوما آدم متظاهر و دروغگو همیشه منفور بوده و هست. ایشون هم نمیخواد حجاب داشته باشه خوب نداشته باشه و لی بیجا میکنه میاد میگه من حتی در خواب هم چادر را از خودم جدا نمیکنم.

افزودن نظر جدید