سقوط آزاد بیت‌کوین به پرتگاه ۵۰۰۰ دلاری

ارزش بیت‌کوین در حالی به ۵۰۸۰دلار کاهش یافته که پیش تر، تحلیلگران درباره احتمال افزایش بهای آن در آینده ابراز امیدواری کرده بودند.

ارزش ارز دیجیتالی رمزنگاری شده بیت کوین در روز دوشنبه ۱۹ نوامبر ۲۰۱۸ وارد کانال ۵۰۰۰ دلاری شد که کمترین میزان آن از اکتبر سال گذشته بوده و رکورد بیشترین سقوط را به نام خود ثبت کرد. در هفته های اخیر قیمت بیت کوین دارای یک شیب کاهشی تند بود که این امر بسیاری از سرمایه گذاران و معامله گران را با شک و تردیدهای جدی مواجه کرد و خیل عظیمی از مشتریان نیز در خصوص سرمایه گذاری های آتی در این ارز مجازی ابراز نگرانی کردند.

اما روند نزولی قیمت بیت کوین در حالی ادامه پیدا می کند که پیش تر، تحلیلگران و کارشناسان فعال در این حوزه از افزایش دوباره و تقویت بیت کوین سخن گفته و خبر داده بودند. قیمت بیت کوین که در سال های اولیه معرفی و عرضه آن کمتر از چند دلار بود، در دسمابر سال گذشته به مرز ۲۰ هزار دلار نیز رسید و مورد توجه بسیاری از معامله گران و سرمایه گذاران در جهان واقع شد و خیل عظیمی از افراد نیز توانستند با استخراج و خریداری این ارز دیجیتال رمزپایه به ثروت کلانی دست یابند. حالا با نگاه مختصری به نوسانات بیت کوین در یک هفته اخیر به نظر می رسد سقوط آزاد قیمت این ارز دیجیتال همچنان رو به کاهش باشد، چراکه از چهارشنبه گذشته تاکنون از ارزش آن ۲۰ درصد کاسته شده است و همین امر نیز موجب خواهد شد به صورت زنجیره وار ارزش آن بازهم کم شود. برخی دیگر از تحلیلگران به نقل از وب سایت کوین تلگراف نیز بر این باورند که بیت کوین در هفته آتی وارد کانال ۴۰۰۰ دلار نیز خواهد شد و احتمالا روی عدد ۴۸۰۰ دلار خواهد ایستاد.

ایسنا

 

برچسب‌ها :

افزودن نظر جدید