سرپرستان ایدرو و سازمان توسعه تجارت منصوب شدند

وزیر صنعت، معدن و تجارت در احکام جداگانه ای سرپرستان سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران (ایدرو) و سازمان توسعه تجارت ایران را منصوب کرد.

«رضا رحمانی» وزیر صنعت، معدن و تجارت در حکمی «شهریار طاهر پور» عضو هیات عامل و معاون نوسازی و بهره‌برداری ایدرو را به عنوان سرپرست این سازمان منصوب کرد. در این حکم تصریح شده است: با صرف همت و تلاش مضاعف و حسن هماهنگی و تعامل با عوامل خبره و صاحب نظر و بهره گیری از ظرفیت های موجود موجبات پیشبرد وظایف خطیر به خصوص رشد و توسعه صنعت و نوسازی صنایع ایران را با اعمال تصمیمات مناسب و شجاعانه فراهم کنید.

برپایه این گزارش، همچنین «محمدرضا مودودی» با حکم وزیر صنعت، معدن و تجارت، به سرپرستی سازمان توسعه تجارت ایران منصوب شد. وی که پیش از این عهده دار معاونت توسعه صادرات کالا و خدمات سازمان توسعه تجارت ایران بود با حکم وزیر ضمن حفظ سمت خود، به سرپرستی این سازمان منصوب شد. مودودی مشاور وزیر اسبق صنعت، معدن و تجارت و از سال 94 به عنوان معاون سازمان توسعه تجارت ایران مشغول به خدمت است. به گزارش ایرنا، پیش از این منصور معظمی و مجتبی خسروتاج ریاست ایدرو و سازمان توسعه تجارت ایران را عهده دار بودند که هر دو به دلیل بازنشستگی، با اصلاحاتی که مجلس مرداد ماه امسال انجام مشمول قانون منع بکارگیری بازنشستگان مصوب شدند؛ مشمولان این قانون تا 26 آبان ماه فرصت داشتند از مسئولیت های خود کناره گیری کنند. بر اساس اعلام سازمان بازرسی کل کشور، مشمولان این قانون باید هرچه سریعتر پست های خود را ترک کنند وگرنه برای آنها به جرم تصرف در اموال عمومی پرونده قضایی تشکیل می شود.

ایرنا

برچسب‌ها :

افزودن نظر جدید