تحول در واحد تولید موتور تویوتا

تویوتا در نظر دارد در موتور خودروهایش تغییرات اساسی با هدف تولید کمتر آلاینده‌ها ایجاد کند.
تحول در واحد تولید موتور تویوتا
به گزارش خبرنگار صنعت نویس به نقل از اتونیوز، شرکت خودروسازی تویوتا تغییرات مدنظر خود را تا سال ۲۰۲۱ انجام خواهد داد و تا آن زمان در نظر دارد ۱۷ گونه از ۹ موتور جدید، ۱۰ گونه متفاوت از چهار سیستم انتقال قدرت و ۱۰ نوع از ۶ سیستم هیبریدی را با سیستم های جدید ارائه دهد. 
 
بر اساس این گزارش، تویوتا با هدف رونق بیشتر و کسب سهم بیشتر از بازار فناوری هیبیریدی الکتریکی-بنزینی خود، ۳۰ درصد به نیروی کار واحد توسعه موتورهای هیبریدی اضافه خواهد کرد.
 
این نقشه راه هفته گذشته توسط توشیوکی میزوشیما، مدیرعامل پیشین شرکت آیسین سیکی، شرکت زیرمجموعه تویوتا که به عنوان مدیرعامل شرکت پاور ترین واحد تولیدکننده موتور و سیستم های انتقال قدرت تویوتا منصوب شده، اعلام شد.
 
به گزارش صنعت نویس، وی گفته که ما به دنبال آن هستیم تا بین خود و دیگران در فناوری‌های ارزش افزوده تفاوت بگذاریم و این‌ اقدام را در بخش موتور و انتقال قدرت انجام خواهیم داد.
 
بازسازی بخش موتورها در تویوتا، تعداد انواع موتورهای این شرکت را تا ۴۰ درصد کاهش خواهد داد. تویوتا در نظر دارد پلتفرم‌های استانداردی تولیدکند که با هزینه کم‌تر اما عملکرد بهتر بتوانند به این شرکت کمک کنند
 

 

برچسب‌ها :

افزودن نظر جدید