برف و باران 12 استان را فرا می گیرد

رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا آخرین وضعیت جوی و ترافیکی راه های کشور را تشریح کرد.

به گزارش صنعت نویس، سرهنگ احمد شیرانی در گفت وگو با ایسنا، درباره آخرین وضعیت جوی و ترافیکی محورهای مواصلاتی کشور، گفت: هم اکنون بر اساس گزارش های دریافتی ترافیک در چهار محور آزاد راه قزوین-کرج در محدوده پایانه شهیدکلانتری تا پل فردیس، آزاد راه کرج-تهران در محدوده پل فردیس تا پل کلاک، محور شهریار-تهران در محدوده سه راهی شهرقدس و پل کفش ملی و مسیر جنوب به شمال محور کرج-چالوس در محدوده تونل شماره ۵ نیمه سنگین است.

وی ادامه داد: با توجه به اعلام سازمان هواشناسی از روز پنجشنبه این هفته بارش برف و باران در اکثر محورهای استانهای مازندران، آذربایجان شرقی، اردبیل، تهران و البرز و بارش باران در اکثر محورهای استانهای خراسان رضوی، سمنان، گلستان، خراسان شمالی، زنجان، قزوین و گیلان پیش بینی شده است.

شیرانی ادامه داد: بر این اساس شرایط مناسبی در پایان این هفته برای مسافرت در جادهای کشور خصوصا در استانهای شمالی کشور وجود ندارد. چنانچه هموطنان در این ایام قصد سفر ضروری دارند لازم است مدت زمان بیشتری برای رسیدن به مقصد در نظر بگیرند و با توجه به شرایط بارندگی و لغزندگی جاده ها رعایت احتیاط بیشتر و رعایت فاصله طولی بیشتر با خودروی جلویی به منظور اجتناب از تصادفات توصیه می شود.

رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا گفت: اطمینان از سالم بودن برف پاک کن خودرو و سیستم گرمایش خودرو قبل از سفر در این شرایط بسیار ضروری است.

انسداد آزاد راه تهران- شمال تا شش روز دیگر

سرهنگ شیرانی همچنین از تمدید انسداد آزادراه تهران- شمال خبر داد و در این باره اظهار کرد: با توجه به عملیات عمرانی که از ابتدای هفته جاری در آزادراه تهران شمال شروع شده بود این آزادراه مسدود بود.

وی گفت: این انسداد به مدت ۶ روز دیگر تمدید شده و بر این اساس این آزادراه تا تاریخ ۱۴۰۰/۰۸/۰۳ کماکان مسدود خواهد بود.

شیرانی گفت: هموطنان عزیز در صورت نیاز به تردد می توانند از جاده کرج چالوس ، جاده هراز و فیروزکوه استفاده کنند.

برچسب‌ها :

افزودن نظر جدید