آخرین وضعیت شهرام عبدلی پس از عارضه مغزی

احسان ناجی که در تئاتر «پنچری» با شهرام عبدلی همکاری داشته است، درباره تازه‌ترین وضعیت این بازیگر که به تازگی به دلیل عارضه مغزی در بیمارستان بستری شده است، گفت: آقای عبدلی به هنگام بازی در یک سریال دچار این عارضه شده است. در تماسی که با دوستانی این پروژه داشتم، گفتند که عمل جراحی اول برایشان انجام شده و باید جراحی دومی هم صورت بگیرد.
آخرین وضعیت شهرام عبدلی پس از عارضه مغزی

به گزارش صنعت نویس،او در گفتگو با ایسنا ادامه داد: خوشبختانه به گفته این دوستان، یک تیم جراحی خوب در بیمارستان قائم مشهد ایشان را درمان می‌کنند و خوشبختانه سطح هوشیاری او بالا رفته و بچه‌ها امید دارند که به زودی عمل جراحی دوم هم بر ایشان انجام شود.

این کارگردان اضافه کرد: آقای عبدلی بلافاصله بعد از اتمام اجرای نمایش ما راهی مشهد شد . چند روز پیش با ایشان صحبت کردم که اتفاقا حالش خوب بود و قرار شد به محض بازگشت به تهران با هم گفتگوی دیگری داشته باشیم. تا اینکه امروز این خبر را شنیدیم ولی امیدواریم هر چه زودتر رو به بهبودی برود.

بر اساس اخبار منتشر شده در برخی رسانه‌ها، شهرام عبدلی مشغول بازی در سریال «آسوده باش» به کارگردانی حسن حج‌گذار با موضوع امام رضا (ع) بوده است.

برچسب‌ها :

افزودن نظر جدید