از کلاب هاوس چه می دانید؟

کلاب هاوس، یک شبکه اجتماعی صوتی که به تازگی بسیار محبوب شده است، عملکرد بسیار مهمی را به برنامه خود اضافه کرده است؛ «توانایی کسب در آمد».
از کلاب هاوس چه می دانید؟

به گزارش صنعت نویس، افرادی که دارای طرفداران زیادی در این شبکه اجتماعی هستند، می توانند از فالوورهای خود تیپ (انعام) بگیرند.

اضافه شدن ویژگی پرداخت پول، اولین اقدام سازندگان Clubhouse برای کامل کردن این شبکه اجتماعی است - برخی از افرادی که صدها هزار فالوور را جمع کرده اند، برای دریافت پول در برنامه و قبل از انتشار گسترده به یک گروه آزمایشی کوچک معرفی می شوند.

معرفی یک ابزار درآمدزا ویژگی مهمی برای کلاب هاوس است. رسانه های اجتماعی در تلاشند تا راه های جدیدی برای تأثیرگذاری در شبکه های مجازی(اینفلوئنسرها) دو کسب درآمد در سیستم عامل های خود اضافه کنند. گرچه Clubhouse تنها یک سال است که شروع به کار کرده اما باید نشان دهد که می توانند از نظر اقتصادی در برنامه هایی که ارائه می کند، پیشرفت کند یا خطر از دست دادن مخاطبانش را در رقابت با سایت های معتبر تر مانند اینستاگرام و TikTok ، که هر دو دارای این ویژگی هستند را بپذیرد.

کلاب هاوس باید به این مساله پاسخ دهد که چگونه به افراد مشهور در این نرم افزار کمک می کند تا در زندگی خود خیلی زودتر از رقبای قدیمی خود، دلار بدست آورند.

اینستاگرام ، تیک تاک ، اسنپ چت سال های زیادی را صرف تمرکز بر خرید کاربران و ایجاد جریان های درآمدزایی کردند. کلاب هاوس توازن این عوامل را در کنار خواسته های مجموعه تأثیرگذار خود ارزیابی خواهد کرد.

Clubhouse ماه مارس (فروردین) سال گذشته متولد شد و علیرغم اینکه فقط از طریق دعوت و فقط در گوشی های آیفون موجود است، بیش از 12 میلیون دانلود و چندین میلیون کاربر روزانه دارد که اتفاق جالبی است.

اما پتانسیل طولانی مدت این شبکه مبتنی بر صدا همچنان اثبات نشده است - به ویژه در آینده که افراد دوباره می توانند در زندگی واقعی با هم تعامل داشته باشند.
اقتصادنیوز

برچسب‌ها :

افزودن نظر جدید