یازدهمین نمایشگاه ماینکس آغاز به کار کرد

یازدهمین همایش و نمایشگاه بین المللی فرصت‌های سرمایه‌گذاری در معدن و صنایع معدنی ایران Minex 2022 با حضور شرکت ملی صنایع مس ایران آغاز به کار کرد.
یازدهمین نمایشگاه ماینکس آغاز به کار کرد

صنعت نویس: به گزارش مس پرس، مراسم افتتاحیه این نمایشگاه صبح امروز سه شنبه 29 شهریور ماه با حضور رضا محتشمی پور معاون معادن و فرآوری مواد وزارت صمت، علیرضا شهیدی رییس سازمان زمین شناسی و اکتشافات معدنی کشور و معاون وزیر صمت، رضا بسطامی رییس سازمان نظام مهندسی معدن و دیگر مسئولان و فعالان حوزه معدن در مصلی امام خمینی (ره) برگزار شد.
این نمایشگاه با هدف ارائه آخرین تجهیزات، تکنولوژی، ماشین‌آلات و خدمات داخلی و خارجی در زمینه معدن و صنایع معدنی ایران، معرفی فرصت‌های سرمایه‌گذاری در بخش معدن و صنایع معدنی کشور، هم‌اندیشی با مقامات، اساتید، دست‌اندرکاران و اندیشمندان مرتبط با معدن و صنایع معدنی، معرفی توانمندی‌های بخش خصوصی و سازمان‌های دولتی، معرفی منابع تأمین مالی جهت طرح‌ها و پروژه‌ها و شناسایی و معرفی توانمندی‌های معدنی ایران برگزار شده است.
در همین راستا شرکت ملی صنایع مس با حضور در این نمایشگاه، آخرین دستاوردهای خود در حوزه تولید، توسعه، بومی سازی، اکتشافات و تجهیزات معدنی را به نمایش خواهد گذاشت.
بر اساس این گزارش، ماینکس 2022 با حضور شرکت‌های داخلی و خارجی، مقامات و مسئولان حوزه صنعت و معدن کشور امروز سه شنبه 29 شهریور ماه در مصلی امام خمینی (ره) آغاز و تا روزپنجشنبه 31 شهریور ادامه خواهد یافت.

برچسب‌ها :

افزودن نظر جدید