واکنش وزیر ارتباطات به شایعه فیلترینگ اینستا و واتس اپ

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت که فیلتر اینستاگرام و واتس‌اپ، تنها یک شایعه است و هیچ تصمیمی در هیچ بخشی از کشور در این مورد اتخاذ نشده است.
واکنش وزیر ارتباطات به شایعه فیلترینگ اینستا و واتس اپ

به گزارش صنعت نویس، اخباری از فیلترینگ شبکه‌های اجتماعی و پیام‌رسان‌ها، هر ازگاهی در فضای مجازی منتشر می‌شود و برای کاربران این شبکه‌های اجتماعی نگرانی‌هایی را ایجاد می‌کند. به نظر می‌رسد به‌تازگی هم اخباری از فیلترینگ اینستاگرام و واتس‌اپ منتشر شده است.

دراین راستا عیسی زارع‌پور در واکنش به انتشار اخباری در فضای مجازی در خصوص فیلتر زودهنگام اینستاگرام و واتس‌اپ گفت: این موضوع تنها یک شایعه است، فیلترینگ در اختیار وزارت ارتباطات نیست، اما هیچ تصمیمی در هیچ بخشی از کشور در این مورد اتخاذ نشده است.

وی در گفت‌وگو با خانه ملت، تاکید کرد: اطلاع ندارم، چرا این مباحث و شایعات در کشور مطرح می شود زیرا تنها نگرانی مردم را در پی دارد.

تلاش وزارت ارتباطات برای اجرای قانون تبدیل وضعیت ایثارگران در مخابرات

زارع‌پور همچنین در پاسخ به سوالی پیرامون نگرانی ایثارگران شرکت مخابرات برای بحث اجرای قانون تبدیل وضعیت اظهار کرد: تصمیم‌گیری در این حوزه با وزارت ارتباطات نیست زیرا تنها ۲۰ درصد سهام شرکت مخابرات در اختیار این وزارتخانه قرار دارد و بنابراین تصمیم‌گیر اصلی، سهامدار عمده آن است. ما موافقت کرده‌ایم تا براساس همان سهام ۲۰ درصدی دولت و اختیار یک نفر از پنج نفر هیئت مدیره شرکت مخابرات، پای کار آمده و هرچه سریعتر قانون تبدیل وضعیت ایثارگران در این مجموعه اجرایی شود.

برچسب‌ها :

افزودن نظر جدید