هشدار درباره تبلیغات جعلی فروش محصولات ایران‌خودرو دیزل

شرکت ایران‌خودرو دیزل به متقاضیان خرید محصولات این شرکت درخصوص تبلیغات دروغین که در شبکه‌های اجتماعی دست به دست می‌شود، هشدار داد.

به گزارش صنعت نویس، ایران خودرو دیزل تاکید کرده، ثبت نام اینترنتی این شرکت صرفا از طریق بخش‌نامه‌ها و اطلاعیه‌های مربوط به نحوه و شرایط فروش این شرکت و از طریق پایگاه رسمی اینترنتی به نشانی IKD.IR و پایگاه خبری ایکوپرس اطلاع رسانی می‌شود.
بر همین اساس، ثبت نام و واریز وجه خودرو باید به نام شرکت ایران خودرو دیزل صورت پذیرد و مشتریان از پرداخت به هر گونه حساب دیگر پرهیز کنند.
ایران خودرو دیزل همچنین تصریح کرده، برخی آگهی‌های فروش با قیمت‌های اغواکننده و بسیار کم‌تر از عرف بازار و یا زمان تحویل فوری چند روزه، جنبه کلاهبرداری داشته و قصد فریب مشتریان را دارد.
این شرکت افزوده، فروش لیزینگی و اقساطی خودرو با تسهیلات ویژه و قابل انعطاف با درخواست مشتری، ارسال لینک‌های جعلی از طریق پیامک و هدایت افراد به لینک‌های جعلی و غیرواقعی به جز IKD.IR، درخواست وجه نقد و تضمین ثبت نام اینترنتی توسط افرادی که خود را منتسب به ایران خودرو دیزل و یا نمایندگی‌های مجاز معرفی می‌کنند، از دیگر روش های کلاهبرداری از مشتریان و متقاضیان است.
منبع: ایکوپرس

برچسب‌ها :

افزودن نظر جدید