هراز و سوادکوه مسدود می شود

رئیس پلیس راه مازندران از انسداد مقطعی محورهای هراز و سوادکوه از ۳۱ اردیبهشت تا ۱۰ خردادماه خبر داد.

به گزارش صنعت نویس، سرهنگ یدالله جهان تاب از انسداد مقطعی و اجرای عملیات کارگاهی در محورهای هراز از ساعت ۷ صبح تا ساعت ۴ بعد از ظهر و سوادکوه به صورت یک طرفه از ۳۱ اردیبهشت ماه تا ۱۰ خرداد ماه خبر داد وگفت: به منظور اجرای عملیات راهداری در محور هراز حد فاصل آمل تا امامزاده هاشم کیلومتر صفر تا ۱۷۰، این محور از ساعت ۷ صبح تا ۴ بعد از ظهر ۳۱ اردیبهشت ماه تا ۹ خرداد ماه، روزهای یکشنبه، دوشنبه و سه شنبه هر هفته به غیر از روزهای شنبه، چهارشنبه، پنجشنبه و جمعه، ایام تعطیلات رسمی و همچنین روزهای قبل و بعد از تعطیلات چند روزه مسدود است.

سرهنگ جهان تاب همچنین اظهار داشت: رانندگانی که قصد تردد در این محور در زمان اجرای طرح را دارند می‌توانند از محورهای جایگزین کندوان و فیروزکوه تردد کنند.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: در محور سوادکوه به منظور اجرای عملیات برچیدن تجهیزات و سازه قدیمی سامانه توزین درحال حرکت و ترمیم راه یک خط عبوری محور فوق از کیلومتر ۴۳ تا ۴۵ به صورت ۲۴ ساعته مسدود بوده و تردد همزمان با اجرای عملیات با محدودیت و رعایت جوانب احتیاط از خط عبوری دیگر انجام می‌گیرد.
رئیس پلیس راه استان مازندران، در خاتمه از رانندگان، خواست: ضمن رعایت مقررات راهنمایی و رانندگی در صورت نیاز به کسب اطلاعات بیشتر با شماره‌های ۲۱۸۲۴۴۲۰ و ۲۱۸۲۴۴۳۴ پلیس راه استان با پیش شماره ۰۱۱ تماس بگیرند.

محدودیت‌های ترافیکی آخر هفته در محورهای مواصلاتی مازندران
جهان تاب رئیس پلیس راه استان مازندران از اعمال محدودیت‌های ترافیکی تا ساعت ۶ صبح روز شنبه ۳۰ اردیبهشت ماه ۱۴۰۲ در محورهای مواصلاتی استان خبر داد و گفت: به منظور ارتقا ایمنی و تسهیل در عبور و مرور وسایل نقلیه، محدودیت‌های ترافیکی تا ساعت ۶ صبح روز شنبه ۳۰ اردیبهشت ماه در محورهای مواصلاتی استان به اجرا در خواهد آمد.
رئیس پلیس راه استان مازندران، افزود: به همین منظور تردد انواع موتورسیکلت به غیر از موتورسیکلت‌های انتظامی و امدادی برای انجام مأموریت‌های ضروری در مسیر مجاز ترافیک، در تمامی محورهای مواصلاتی استان ممنوع است.

سرهنگ جهان تاب با اشاره به ممنوع بودن تردد تریلر، کامیون و کامیونت در محور کرج- چالوس و بالعکس، اظهار داشت: تردد انواع وسایط نقلیه از ساعت یک بعد از ظهر تا ساعت ۲۴ امروز چهارشنبه ۲۷ اردیبهشت ماه از مرزن آباد به سمت کرج ممنوع بوده و در صورت اعلام مأموران پلیس راه در محل تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۴ بعد از ظهر تا ساعت ۲۴ از میدان امیرکبیر کرج و آزاد راه تهران- شمال به سمت مرزن آباد به صورت یک طرفه خواهد بود.

جهان تاب، خاطرنشان کرد: تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت یک بعد از ظهر تا ساعت ۲۴ روز جمعه ۲۹ اردیبهشت ماه نیز از کرج، ابتدای آزاد راه تهران- شمال به سمت مرزن آباد ممنوع بوده در صورت اعلام مأموران پلیس راه در محل تردد انواع وسایط نقلیه از ساعت ۴ بعد از ظهر تا ساعت ۲۴ همان روز از مرزن آباد به سمت کرج و تهران به صورت یک طرفه خواهد بود.

وی با اشاره به محدودیت‌های ترافیکی و ممنوع بودن تردد کلیه تریلرها در محور هراز، گفت: تردد انواع کامیون و کامیونت به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسدشدنی تا ساعت ۶ صبح تا ساعت ۲۴ پنج شنبه و جمعه ۲۸ و ۲۹ اردیبهشت ماه از این محور ممنوع است.

رئیس پلیس راه استان مازندران همچنین اذعان داشت: تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۲ بعد از ظهر تا ساعت ۲۲ روزجمعه ۲۹ اردیبهشت ماه از رودهن به سمت آمل ممنوع بوده و از ساعت ۴ بعد از ظهر تا ساعت ۲۴ همان روز از آب اسک به رودهن (محدوده مشاع) در صورت اعلام مأموران مستقر در محور به صورت مقطعی یک طرفه خواهد شد.

وی همچنین یادآور شد: اجرای محدودیت‌های مذکور منوط به افزایش حجم تردد در محورها خواهد بود و چنانچه وضعیت ترافیک عادی باشد با هماهنگی اجرای این محدودیت‌های کان لم یکن تلقی خواهد شد.

رئیس پلیس راه مازندران در پایان از رانندگانی که قصد تردد در محورهای مواصلاتی استان مازندران را دارند، خواست: با رعایت کامل مقررات راهنمایی و رانندگی، همراه داشتن زنجیر چرخ و سایر تجهیزات زمستانی، ضمن مدیریت سفر خود در صورت نیاز به کسب اطلاعات بیشتر با شماره‌های ۲۱۸۲۴۴۲۰ و ۲۱۸۲۴۴۳۴ پلیس راه استان با پیش شماره ۰۱۱ تماس بگیرند.

برچسب‌ها :

افزودن نظر جدید