نخستین تغییرات رادان در فراجا

سردار احمدرضا رادان که از ۱۷ دی ماه امسال با حکم رهبر انقلاب به عنوان فرمانده فراجا منصوب شده است، نخستین تغییرات مدنظر خود در مجموعه فراجا را اعمال کرد و پنج تن از فرماندهان و روسای پلیس‌ را تغییر داد.

به گزارش صنعت نویس، در شرایطی که برخی گمانه‌زنی‌ها و اخبار تایید نشده از تغییر برخی روسا و فرماندهان پلیس حکایت داشت، سرانجام سردار احمدرضا رادان، ۲۱ روز پس از انتصابش به عنوان فرمانده فراجا اولین تغییرات خود در مجموعه انتظامی کشور را اعمال کرد و در احکامی جداگانه روسای سازمان اطلاعات فراجا، پلیس امنیت اقتصادی، معاون فرهنگی و اجتماعی و فرمانده انتظامی تهران بزرگ را منصوب کرد.

بر اساس این تغییرات سرتیپ پاسدار غلامرضا رضاییان که پیش از این به عنوان رئیس پلیس امنیت اقتصادی فراجا فعالیت داشت به عنوان رئیس سازمان اطلاعات فراجا منصوب شد.ـ سرتیپ پاسدار حسین رحیمی هم که از سال ۱۳۹۶ ریاست پلیس پایتخت را عهده دار شده بود، به عنوان رئیس جدید پلیس امنیت اقتصادی فراجا منصوب شد.

سرتیپ دوم پاسدار محمدسعید منتظرالمهدی هم که قبلا سخنگو و معاون اجتماعی پلیس بود، دوباره به این سمت بازگشت و با حکم رادان جایگزین سردار مهدی حاجیان شده و به عنوان معاون فرهنگی و اجتماعی جدید فراجا فعالیت خود را آغاز کرد.

سرتیپ دوم پاسدار عباسعلی محمدیان هم که از مهرماه ۱۳۹۶ به عنوان فرمانده انتظامی استان البرز فعالیت داشت، از امروز فعالیت خود به عنوان فرمانده انتظامی جدید تهران بزرگ را آغاز کرد. سرتیپ دوم مهدی حاجیان هم که پیش از معاون فرهنگی و اجتماعی و سخنگوی فراجا بود با حکم رادان از این به بعد به عنوان مشاور فرمانده کل انتظامی کشور فعالیت خواهد داشت.
تاکنون جایگزین سردار محمدیان در فرماندهی انتظامی استان البرز مشخص نشده، اما به نظر می‌رسد که دامنه تغییرات در مجموعه انتظامی کشور همچنان ادامه داشته باشد.

برچسب‌ها :

افزودن نظر جدید