موفقیت‌های بزرگ و ماندگار در باشگاه مس رقم خواهد خورد

«علی رستمی» مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران از باشگاه فرهنگی- ورزشی مس کرمان بازدید و با مسئولان باشگاه درخصوص آخرین وضعیت و اقدامات باشگاه مس کرمان گفت‌وگو کرد.

صنعت نویس: به گزارش مس پرس، مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران در این دیدار ضمن تشکر و خدا قوت به کارکنان و مجموعه باشگاه مس کرمان، حضور یک مدیرعامل جوان، با انگیزه و انقلابی در رأس این باشگاه را اتفاقی بسیار خوب ارزیابی و ابراز امیدواری کرد با تلاش و فضای مثبتی که در مجموعه باشگاه مس کرمان حاکم است، موفقیت‌های ماندگار ورزشی و فرهنگی برای ایجاد شور و نشاط بیشتر در جامعه رقم بخورد

مدیرعامل شرکت مس افزود: هدف اصلی ما برای حضور در جمع شما، بیان خسته نباشید و اعلام حمایت جدی خود از فعالیت‌های باشگاه فرهنگی و ورزشی مس است که نقش بسیار مهمی در پویایی و نشاط جامعه ایفا می‌کنند و این باشگاه توانایی آن را دارد که با ثبت موفقیت‌هایی ماندگار، موجبات شادی اقشار مردم دیار کریمان را فراهم کند و این مسئله بسیار مهمی برای ما است.

وی بیان کرد: از نتایج خوب تیم فوتبال مس کرمان کاملا آگاه هستم و امیدوارم که در ادامه راه، صعود به لیگ برتر برای این تیم با تلاش و کوششی که انجام می‌دهد محقق شود؛ چراکه اهداف این تیم همانند گذشته بسیار بالا است و چشم‌انداز ما نسبت به این تیم و باشگاه بزرگ و آینده‌نگرانه است.

دکتر رستمی بر شناسایی و پرورش استعدادهای ورزشی و بومی استان تأکید کرد و گفت: ورزش برای کشور یک سرمایه اجتماعی بسیار بزرگ است و برای مثال درخشش چهره‌ای مثل «علی دایی» در مراسم قرعه‌کشی جام جهانی که اعتبار زیادی به کشور بخشید نشان می‌دهد تا چه اندازه باید برروی شناسایی و پرورش استعدادهای ورزشی برای کسب افتخار در کشور و ایجاد نشاط عمومی جدی باشیم.

وی تاکید کرد: این وظیفه نهادهایی مثل باشگاه‌های فرهنگی و ورزشی مس می‌باشد که این مهم را انجام دهند و ما بر این موضوع تاکید داریم.

مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس با تشکر از اقدامات فرهنگی باشگاه مس کرمان مداومت بر این موضوع را هم بسیار مهم دانست و گفت: کار فرهنگی باید در باشگاه بیش از پیش برنامه‌ریزی و دنبال شود؛ چراکه ورزش پتانسیل زیادی برای فرهنگ‌سازی در جامعه خصوصا ایجاد فرهنگ پهلوانی و ایثار دارد.

وی تصریح کرد: فرهنگ ایرانی و اسلامی در کنار سیره جوانمردی و پهلوانی باید از طریق ورزش در جامعه و به‌ویژه نسل جوان گسترش یابد.

مدیرعامل شرکت مس در پایان ضمن تقدیر از فعالیت‌ها وموفقیت‌های باشگاه بار دیگر بر موفقیت تیم‌های ورزشی باشگاه در جهت نشاط عمومی تاکید کردند.

بر اساس این گزارش، در این دیدار همچنین محمد کهندل مدیرعامل باشگاه مس کرمان ضمن خیر مقدم وخوش‌آمد به مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران و هیات همراه، حضور دکتر رستمی در باشگاه مس کرمان را نشان از توجه عالی مدیریت شرکت مس به بحث باشگاه‌های فرهنگی-ورزشی دانست و از این دیدگاه مثبت قدردانی کرد.

شایان ذکر است در این مراسم «مهدی اهرابی» عضو موظف هیات مدیره شرکت ملی صنایع مس معاون هماهنگی، «بهروز رحمتی» معاون توسعه شرکت ملی صنایع مس ایران، «محراب احمدیان» معاون توسعه سرمایه انسانی و «عباس صفری» فرمانده بسیج شرکت مس، دکتر رستمی مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران را همراهی کردند.

برچسب‌ها :

افزودن نظر جدید